Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@22:22:52 GMT

پیشرفت 80 درصدی طرح دوخطه کردن خطوط ریلی استان یزد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۸۴۹۹۶

استاندار یزد با اشاره به نقش دو خطه کردن خطوط ریلی استان در کاهش هزینه‌های حمل و نقل،‌ گفت: طرح دو خطه کردن خطوط ریلی استان 80 درصد پیشرفت داشته و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا، «سیدمحمد میرمحمدی» در اولین نشست توسعه صادرات غیرنفتی استان در سال 96، اظهار کرد: زیرساخت‌های صنعت در استان یزد با سرعت خوبی در حال پیشرفت است به‌ طوری‌که دوخطه کردن خطوط ریلی حمل‌ونقل در محدوده استان یزد تا 80 درصد پیشرفت داشته و تا پایان امسال از آن بهره‌برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل را یکی از ویژگی های دو خطه کردم خطوط ریلی استان دانست و بیان کرد: لازم است اتحادیه صادرکنندگان با داشتن آمار دقیق بتواند تصمیم‌گیری بهتری داشته باشد و دولت نیز در این راستا به ارائه تسهیلات بپردازد .

میرمحمدی افزود: درصورتی‌که در موضوع باربری کالاها خلاف قانون انجام می‌شود یا پورسانت‌های غیرمتعارف ردوبدل می‌شود باید طبق قانون برخورد شود نه این که نرخ باربری را افزایش دهیم تا بر تولید کشور و تولیدکننده که به حمل‌ونقل و باربری کالا نیاز دارد فشار مضاعف وارد شود .

استاندار یزد در ادامه با اشاره به فرسوده بودن ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: اگر گفته می‌شود 36 درصد ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان فرسوده است باید پیگیری‌های لازم برای بهبود این وضعیت هرچه سریع‌تر انجام شود .

این مقام مسئول در مورد وضعیت جابه‌جایی پول با کشورهای خارجی خاطرنشان کرد: موضوع جابه‌جایی پول در خارج از کشور با برخی کشورها تا حدی حل‌شده است و برخی دیگر هم در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: برای راه‌اندازی سامانه حمل‌ و نقل، با توجه به رتبه خوب آی تی و آی سی تی استان یزد در کشور، مشکل خاصی نداریم فقط باید توسط مسئولان مربوطه استانی همت و این سامانه راه‌اندازی شود .

استاندار یزد در پایان بابیان این که شرکت در نمایشگاه‌های خارجی وسیله است نه هدف، تأکید کرد: درصورتی‌که تولیدکننده‌ای در نمایشگاه خارجی شرکت می‌کند باید قرارداد خارجی حاصل این اقدام باشد .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته و ردیف بودجه تامین شده است که به پروژه تزریق می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در خیابان آبشار بعد از پل غدیر به دلیل تردد ساکنان از شمال به جنوب به سمت حاشیه زاینده‌رود، مشکلات و حوادث زیادی رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت تردد شهروندان، شهرداری منطقه ۶ احداث پل عابر پیاده در خیابان آبشار سوم، جنب خیابان مسرور در امتداد شمال به جنوب را در دستور کار خود قرار داد، افزود: عملیات اجرایی، احداث پل‌های عابرپیاده به دلیل تداخل با فضای سبز نیاز به دریافت مجوز داشت که این اقدام نیز انجام شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فونداسیون پنج پایه بتنی پل عابرپیاده خیابان آبشار اجرا شده است، ادامه داد: ۶۵ متر طول عرشه فلزی، ۱.۶ متر عرض و ۵.۵ متر ارتفاع این پل است

باقری با بیان اینکه ۹۰ درصد پل‌های عابر در کارخانه ساخته و در محل نصب می‌شود، گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است که ردیف بودجه تأمین و به پیمانکار پروژه تحویل شده که با پیگیری و تلاش جهادی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 748665

دیگر خبرها

  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • ◄ سهم 8 درصدی راه آهن در جابجایی بار
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود