Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و وزارت راه و شهرسازی در حوزه همکاری متقابل برای احیای بافتهای ناکارآمد شهری و روستایی، جلوگیری از گسترش حاشیه‌نشینی در شهرها و ساماندهی بافتهای حاشیه‌ای و نامناسب به امضاء می‌رسد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با حضور حجت‌الاسلام محمدی (رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه) و عباس آخوندی (وزیر راه و شهر سازی) در حوزه همکاری متقابل برای احیای بافتهای ناکارآمد شهری و روستایی، جلوگیری از گسترش حاشیه‌نشینی در شهرها و ساماندهی بافتهای حاشیه‌ای و نامناسب به امضاء می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاری متقابل درباره تعیین تکلیف پرونده‌های مشترک مشتمل بر املاک موقوفه واقع در طرحهای عمرانی با هدف دستیابی به راه کارهای عملی، تعیین تکلیف املاک موقوفه واقع در بافتهای فرسوده، سکونت‌گاه‌های غیر رسمی (حاشیه نشینی) تاریخی و بهسازی، توانمندسازی بافتهای فرسوده شهرها، توسعه حداکثری خدمات وقف در جامعه و اجرای سیاستهای تأمین مسکن برای اقشار آسیب پذیر، کمک به اجرای طرحهای هادی روستایی با اولویت روستاهای در حریم بلافصل شهرها و ثبت وضعیت املاک و اراضی وقفی در سامانه ثبت اسناد و املاک (کاداستر) با اولویت اراضی در معرض تخریب و تصرف از جمله موارد مورد نظر این تفاهم‌نامه خواهد بود.

این تفاهم‌نامه به منظور استفاده از توانمندیهای اجرایی، مدیریتی، حمایتی برای اجرایی کردن سند ملی توانمند سازی و ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و سیاستهای کلی ابلاغی مورخ 29 بهمن 89 مقام معظم رهبری در امور شهرسازی و مسکن درباره احیای بافتهای فرسوده موقوفات شهری و روستایی و سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به امضاءمی‌رسد.

گفتنی است مراسم امضای این تفاهم‌نامه امروز در وزارت راه و شهر سازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1428/Psaadati/S2,18,25,26/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: در پی انتشار هدفمند برخی اخبار درباره انتصابات دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، این دانشکده با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده مرکب از اعضایی با شخصیت حقوقی و حقیقی است که برخی از اعضای حقوقی آن عبارتند از: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده یا نماینده تام‌الاختیار (خانم دکتر انسیه خزعلی) دبیر ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی یا نماینده تام‌الاختیار (خانم دکتر جمیله علم الهدی) دبیر ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی یا نماینده تام‌الاختیار (خانم دکتر فهیمه فرهمندپور) مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری (خانم دکتر فخرالسادات نصیری) مشاور امور زنان و خانواده رئیس دانشگاه تهران (خانم دکتر فاطمه یزدیان) طبق این اطلاعیه، این افراد به اعتبار شخصیت حقوقی خود در شورای راهبردی دانشکده جدید التأسیس علوم خانواده عضو هستند که می‌توانند نماینده‌ای را برای حضور در شورا معرفی کنند.

کد خبر 849231 منبع: ایران برچسب‌ها دانشگاه تهران خبر ویژه جمیله علم الهدی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی