Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوان اله دینی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با تصویب و آغاز اجرای این طرح، کار مطالعاتی و راهبردی این منطقه، جانمایی و پلاک ها برای استقرار واحدهای تولیدی انجام شده است.
وی ادامه داد: سرمایه گذاران می توانند تقاضای خود را برای واگذاری زمین و طرح توجیهی در این منطقه ارائه دهند.
اله دینی تصریح کرد: استقرار صنایع تبدیلی کشاورزی، باغی، موادغذایی، الکترونیکی و سلولوژی در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برق این منطقه هم اینک تامین است، ادامه داد: برای اجرای زیرساخت های این منطقه 150 میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.
وی گفت: 242 لیتر در ثانیه سهم منطقه ویژه اقتصادی از اجرای طرح آبرسانی بن - بروجن است که با اجرای این طرح، آب منطقه نیز تامین می شود.
اله دینی افزود: بزودی با آماده کردن زیرساخت های لازم در منطقه ویژه اقتصادی استان زمینه حضور و سرمایه گذاری بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این منطقه فراهم می شود.
بنابراین گزارش، کل سهام منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری متعلق به سازمان همیاری شهرداری های استان بوده و امکان استقلال این منطقه از سازمان وجود ندارد.
هم اینک تنها واحد پرتو دهی گاما در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری مستقر است.
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با رویکرد رشد صنعت و اشتغال، جذب سرمایه‌ های خارجی، ایجاد فرصت های شغلی جدید، کسب درآمد ارزی و افزایش صادرات، دستیابی به فناوری پیشرفته، جذب نقدینگی سرگردان داخلی و کمک به مهار تورم و محرومیت‌ زدایی تاسیس شده ‌است.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار: جهانبخش صفری
6021/7361

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری

پروهش مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری از جمع آوری فرآورده روغن تفاله زیتون پالایش شده مخلوط با روغن زیتون بکر با نام تجارتی «سابرسو» از مراکز عرضه خبر داد.

وی افزود: طبق استاندارد ملی ایران به شماره ۱۴۴۶ با عنوان «انواع روغن زیتون خوراکی- ویژگی‌ها و روش‌های آزمون» مخلوط روغن تفاله زیتون پالایش شده با انواع روغن زیتون بکر، قابلیت مصرف خوراک انسان را ندارد.

بیشتر بخوانید

جمع آوری ۱۱ قلم کالای فاقد نشان استاندارد

پروهش اضافه کرد: مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ایران هر گاه اجرای استاندارد در مورد کالا‌هایی اجباری اعلام شود، تولید، تمرکز، توزیع و فروش این کالا‌های مشمول اجرای اجباری استاندارد با کیفیت پایین‌تر از استاندارد یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.

وی از عموم هم استانی‌ها خواست: در صورت مشاهده کالا‌های فاقد علامت استاندارد در مراکز عرضه استان، مشخصات کالا را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به سازمان ملی استاندارد ایران اطلاع دهند تا بازرسان و کارشناسان استاندارد ضمن بازرسی، نسبت به جمع آوری آن ها اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • مشاهده پلنگ در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • فیلم|مشاهده و ثبت پلنگ برای دومین بار در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • مشاهده پلنگ درسبزکوه چهارمحال و بختیاری
  • مشاهده و ثبت پلنگ در منطقه حفاظت‌شده سبزکوه
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری