Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده «دعوت» رادیو تهران بخش‌های مختلف این برنامه را که هنگام افطار روی آنتن می رود، توضیح داد.

پروانه طهماسبی تهیه کننده برنامه «دعوت» رادیو تهران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برنامه «دعوت» با ایجاد یک فضای ذهنی تلاش می کند همراه روزه داران بر سر سفره های افطار باشد.

وی افزود: در ابتدای هر برنامه محمد صالح علا با بیان ویژه و خاص خود از تمام مردم دعوت می کند همراه این سفره افطاری باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کیمیا گیلی گزارشگر برنامه سراغ کودکان زیر ۶ سال رفته و با آرزوهای آنان همراه می شود.

تهیه‌کننده «دعوت» درباره دیگر بخش‌های برنامه توضیح داد: سمیرا صدیقی هم با مردم در نقاط مختلف شهر تهران گفتگو کرده و از آنان برای حضور در سفره افطار این برنامه دعوت می‌کند. همچنین دکتر زارعیان متخصص تغذیه سنتی در کنار مردم از خوردنی ها و آشامیدنی های سفره افطار صحبت می کند و علی میرمیرانی هم قبل از لحظات افطار با دعاهای خاص همراه شنوندگان می شود.

این ویژه برنامه با گویندگی الهام شوقی و تهیه کنندگی پروانه طهماسبی و مهدی مجنونی هر شب از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ از شبکه رادیویی تهران پخش می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • خبرهای خوش مهمان خاص جنوب تهران
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • «من و فرزندم»، از رادیو تهران
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»