Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شریان نیوز،صبح امروز( سه شنبه 9 خرداد) جمعی از معلمان حق التدریسی مراکز فنی حرفه‌ای و همچنین برخی از تاکسیرانان فرودگاه امام خمینی (ره) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گفته یکی از مربیان تجمع کننده، دو سال از برگزیده شدن آنها در آزمون استخدامی می گذرد اما سازمان مربوطه اقدامی در راستای اعطای حکم به این افراد نکرده و متاسفانه بعد از گذشت 16 ماه از اعلام نتایج از 3569 نفر پذیرفته شده در آزمون استخدامی معلمان حق التدریس فقط برای 2300 نفر حکم کارگزینی صادر شده و مابقی یعنی بیش از 1200 نفر به علت نبود پست سازمانی در بلاتکلیفی کامل به سر می برند و حقوق تعداد زیادی از این قشر فرهیخته و خدمت رسان در جامعه در حال تضییع و پایمال شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، تاکسیرانان تجمع کننده مقابل مجلس نیز به اقدام اخیر مدیریت شهر‌ فرودگاهی امام خمینی(ره) مبنی بر ممانعت از فعالیت خودروهای ایرانی تولید داخل در این فرودگاه معترض هستند.

تاکسیرانان تجمع کننده مقابل مجلس خواستار رسیدگی نمایندگان مجلس به مشکلات‌شان در راستای حمایت از فعالیت خودروهای تولید داخل در فرودگاه امام هستند.

تسنیم

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم

به گزارش جماران؛ خبرگزاری فارس نوشت: امروز جمعی از اهالی روستای جمال احمد بندرعباس در اعتراض به حادثه در محدودۀ این روستا در مقابل فرمانداری شهر تجمع کردند.

فیلم‌های منتشرشده از این تجمع نشان می‌دهد معترضان پس از حضور در مقابل فرمانداری با مسئولان استان گفت‌وگو کرده‌اند.

اما ماجرا چیست؟ عصر دیروز در جریان تعقیب‌وگریز پلیس و یک خودروی کوییک در بندرعباس، پلیس طبق قانون به‌کارگیری سلاح به‌سمت لاستیک خودرو شلیک کرده که یکی از تیرها به یکی از سرنشینان خودرو برخورد کرده و باعث فوت او شده است.

فرماندهی انتظامی بندرعباس دربارۀ این ماجرا گفته: مأموران در ادامۀ طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودروی کوییک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند اما سرنشینان این خودرو به اخطار پلیس بی‌توجهی کردند و با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به‌سمت اتوبان متواری شدند.

مأموران نیز با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف‌کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت،  تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت او شد.

بررسی‌های اولیه از فعالیت این خودرو در زمینۀ قاچاق سوخت خبر می‌دهد اما نتیجۀ نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

حجم ویدیو: 1.60M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • میکرو بمب‌افکن برای مقابله با تومور سرطانی ساخته شد
  • ◄ انتقاد رانندگان تاکسی از شرایط تبعیض آمیز با اسنپ و تپسی
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)