Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه اعتباری کاسپین شعبه یاسوج دارای مجوز از بانک مرکزی است و مشتریان بابت پول و سپرده‌های خود هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس به نقل از کبنانیوز ، جمعی از سپرده‌گذاران موسسه اعتباری کاسپین یاسوج با حضور در این شعبه نسبت به وضعیت سپرده‌های خود ابراز نگرانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز جمعی از سپرده‌گذاران موسسه اعتباری کاسپین شعبه یاسوج با حضور در این شعبه نسبت به وضعیت سپرده‌های خود ابراز نگرانی کردند.

حسین میرزایی رئیس موسسه اعتباری کاسپین شعبه یاسوج در این باره به خبرنگار کبنا، گفت: موسسه اعتباری کاسپین شعبه یاسوج دارای مجوز از بانک مرکزی است و مشتریان بابت پول و سپرده‌های خود هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

وی گفت: هیچ گونه مشکلی برای پرداخت وجه به مشتریان نداریم و این در حالی است که مردم با فشار و ازدحام مانع انجام امور بانکی طبق روال عادی می‌شود، بنا براین از مردم بزرگوار و عزیز می‌خواهم که با صبر و حوصله و بدون تجمع کارهای بانکی خود را انجام دهند.

میرزایی توضیح داد: به دلیل انتشار برخی اخبار و مشکلاتی که برای موسسه دیگری پیش آمد و تجمع یک مرتبه مشتریان مقداری نقدینگی کم شد که این مسئله بزودی برطرف خواهد شد.

رئیس موسسه کاسپین در استان تاکید کرد: موسسه کاسپین عضو صندوق ضمانت سپرده است و این صندوق بسپرده‌های مشتریان را بیمه می‌کند، لذا مشتریان هیچ نگرانی به خود راه ندهند.

وی افزود: در هفته آینده خط اعتباری برای موسسه کاسپین آزاد خواهد شد و مشتریان می‌توانند از حساب‌های خود برداشت و یا واریز نمایند.

بانک‌ها و نهادهای پولی مجاز

در راستای شفاف سازی و اطلاع‌رسانی صحیح به هموطنان گرامی، فهرست بانکها و موسسات اعتباری و سایر نهادهایی که مجوز تاسیس و فعالیت آنها توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر و تحت نظارت قرار گرفته‌اند، به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

توجه به این مهم ضروری است که بانک‌هاو موسسات اعتباری یا سایر نهادهایی که نام آنها در فهرست قرار ندارد، دارای مجوز از این بانک نبوده و مسئولیت ناشی از عملکرد ناصحیح آنها مستقیماً متوجه کسانی می‌شود که به این موسسات مراجعه داشته‌اند.

مؤسسه اعتباری توسعه مؤسسه اعتباری ملل مؤسسه اعتباری کاسپین مؤسسه اعتباری کوثر مرکزی موسسه اعتباری نور

آنطوری که بانک مرکزی اعلام کرده فقط موسسات زیر دارای مجوز بوده و مورد تایید دولت هستند:

بر اساس این گزارش رییس کل بانک مرکزی دیروز درباره ساماندهی موسسات غیرمجاز گفته که این موسسات در گذشته به وجود آمده اند اما بانک مرکزی تلاش کرده تا این موسسات را سازماندهی کند. قرار است موسسات بدون مجوز در بانک‌ها یا موسسات مجاز دیگر ادغام شوند. این موسسات فعلا وضعیت نگران کننده‌ای ندارند و ما هم در بانک مرکزی فعالیت آنها را زیر نظر داریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901129

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است
  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت