Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از معلمان حق التدریسی مراکز فنی و حرفه ای و همچنین برخی از تاکسیرانان فرودگاه امام خمینی (ره) مقابل مجلس تجمع کردند.

به گزارش مشرق، صبح امروز( سه شنبه 9 خرداد) جمعی از معلمان حق التدریسی مراکز فنی حرفه‌ای و همچنین برخی از تاکسیرانان فرودگاه امام خمینی (ره) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یکی از مربیان تجمع کننده، دو سال از برگزیده شدن آنها در آزمون استخدامی می گذرد اما سازمان مربوطه اقدامی در راستای اعطای حکم به این افراد نکرده و متاسفانه بعد از گذشت 16 ماه از اعلام نتایج از 3569 نفر پذیرفته شده در آزمون استخدامی معلمان حق التدریس فقط برای 2300 نفر حکم کارگزینی صادر شده و مابقی یعنی بیش از 1200 نفر به علت نبود پست سازمانی در بلاتکلیفی کامل به سر می برند و حقوق تعداد زیادی از این قشر فرهیخته و خدمت رسان در جامعه در حال تضییع و پایمال شدن است.

به گزارش تسنیم، تاکسیرانان تجمع کننده مقابل مجلس نیز به اقدام اخیر مدیریت شهر‌ فرودگاهی امام خمینی(ره) مبنی بر ممانعت از فعالیت خودروهای ایرانی تولید داخل در این فرودگاه معترض هستند.

تاکسیرانان تجمع کننده مقابل مجلس خواستار رسیدگی نمایندگان مجلس به مشکلات‌شان در راستای حمایت از فعالیت خودروهای تولید داخل در فرودگاه امام هستند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید داخل باعث رشد نیازهای جدید دارویی در کشور می شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما: محمد پیکانپور تصریح کرد: رویه تولید دارو در کشور به لحاظ تعداد و کیفیت رو به رشد است و خرد جمعی صنعت دارو به سمت رفع نیاز جدید دارویی کشور پیش می‌رود و توفیقات خوبی در این حوزه دارد.
وی با بیان اینکه در بخش‌های پیشرو مثل بیولوژیک تولید رو به افزایش بوده، اظهار داشت: سال گذشته سهمیه ۳.۵ میلیارد دلاری حوزه دارو به ۴ میلیارد دلار افزایش یافت و ارز مورد نیاز مواد بسته بندی و جانبی صنعت دارو نیز مشمول ارز دولتی شده و ۱.۴۵ میلیارد دلار به آن ارز تخصیص یافته است.
پیکانپور با اشاره به اینکه تدوین دستورالعمل‌های صادراتی دارو در دست اجراست، تصریح کرد: صادرات از اهرم‌های مهم در حوزه صنعت دارو است و از شرکت‌های دارویی می‌خواهیم در این حوزه تقویت شوند و پیگیر توسعه بازار‌های منطقه باشند، زیرا ایران در حوزه دارو‌ها آینده درخشانی دارد.
به گفته وی، کمبود‌های دارویی از ۴۲۰ به ۱۰۰ قلم در سال گذشته کاهش یافت و بخش مهم این کمبود‌ها مربوط به آنتی‌بیوتیک‌ها، سرم‌ها، سوسپانسیون‌ها، دارو‌های اعصاب و روان، بیهوشی و ... بوده است که برطرف شد.

دیگر خبرها

  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • تکذیب شایعه تعطیلی فرودگاه‌ها/ برقراری پرواز از مبدا و مقصد ایران
  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور؟
  • شرکت فرودگاه‌ ها: تکذیب ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور
  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور تکذیب شد
  • حمایت از تولید داخل باعث رشد نیازهای جدید دارویی در کشور می شود
  • واردات گوشی‌های دکمه‌ای ممنوع نشده است
  • خبر خوش بیمه‌ای برای تاکسیرانان قزوینی
  • قدردانی معلمان و دانش‌آموزان از نیروهای مسلح