Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@00:37:24 GMT

استفاده از تاکسی‌ داخلی در فرودگاه امام، ممنوع!

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۸۶۹۹۶

جمعی از معلمان حق التدریسی مراکز فنی و حرفه ای و همچنین برخی از تاکسیرانان فرودگاه امام خمینی (ره) مقابل مجلس تجمع کردند. به گزارش جهان نيوز، صبح امروز (سه شنبه ۹ خرداد) جمعی از معلمان حق التدریسی مراکز فنی حرفه‌ای و همچنین برخی از تاکسیرانان فرودگاه امام خمینی(ره) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته یکی از مربیان تجمع کننده، دو سال از برگزیده شدن آن‌ها در آزمون استخدامی می‌گذرد، اما سازمان مربوطه اقدامی در راستای اعطای حکم به این افراد نکرده و متاسفانه بعد از گذشت ۱۶ ماه از اعلام نتایج از ۳۵۶۹ نفر پذیرفته شده در آزمون استخدامی معلمان حق التدریس فقط برای ۲۳۰۰ نفر حکم کارگزینی صادر شده و مابقی یعنی بیش از ۱۲۰۰ نفر به علت نبود پست سازمانی در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برند و حقوق تعداد زیادی از این قشر فرهیخته و خدمت رسان در جامعه در حال تضییع و پایمال شدن است.

به گزارش تسنیم، تاکسیرانان تجمع کننده مقابل مجلس نیز به اقدام اخیر مدیریت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مبنی بر ممانعت از فعالیت خودروهای ایرانی تولید داخل در این فرودگاه معترض هستند.

تاکسیرانان تجمع کننده مقابل مجلس خواستار رسیدگی نمایندگان مجلس به مشکلات‌شان در راستای حمایت از فعالیت خودروهای تولید داخل در فرودگاه امام هستند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش

تعدادی از اعضای مجمع فدراسیون شطرنج با حضور مقابل وزارت ورزش، حمایت خود را از سرپرست فعلی این فدراسیون اعلام کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حدود 15 نفر از اعضای مجمع فدراسیون شطرنج از جمله برخی ملی‌پوشان این رشته، صبح امروز مقابل وزارت ورزش حضور پیدا کردند تا خواسته خود را به مسئولان وزارتخانه اعلام کنند.

دیدار سرپرست فدراسیون شطرنج با رئیس کمیته ملی المپیک

به همه این افراد اجازه ورود به وزارت ورزش داده نشد و آنها مقابل این وزارتخانه ایستادند، اما چند نفر موفق شدند در جلسه‌ای با برخی مسئولان در دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها حضور پیدا کنند.

هدف اصلی اعضای مجمع شطرنج اعلام حمایت از شادی پریدر سرپرست فعلی فدراسیون برای حضور او در انتخابات ریاست بود.

فدراسیون شطرنج از اواخر آذر 1402 با سرپرستی پریدر اداره می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • تجمع کشاورزان مقابل استانداری قزوین+ فیلم
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)
  • تصویری جالب از تجمع بسیجی‌ها مقابل سفارت اردن در تهران
  • (تصاویر) تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • همه مسیرهای هوایی کشور باز است