Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه‌ریزی فرودگاه امام خمینی با تاکید بر این‌که الزامی برای برند تاکسی‌ها نداشته و هیچ برند داخلی یا خارجی را معرفی نکرده‌ایم، گفت: کیفیت، ایمنی بالا، صندوق و سیستم تعلیق مناسب از جمله مولفه‌هایی است که باید تاکسی‌های فرودگاه داشته باشند.

حسین سلیمان‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در فرودگاه امام خمینی خودروهایی که مسافران خدمات ارائه می‌دهند باید استانداردهای مورد نظر ما را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که این استانداردها شامل کیفیت، ایمنی (ایربگ)، صندوق بزرگ و جادار و سیستم تعلیق مناسب است، افزود: خودروها باید صندوق بزرگی داشته باشند تا مسافران مجبور نباشند بار خود را در صندلی عقب خودرو بگذارند.

وی با تاکید بر این‌که در خصوص خودروها هیچ برند داخلی یا خارجی را معرفی نکرده و هیچ محدودیتی در این زمینه نداریم، تصریح کرد: خودروساز و تاکسی داربسته به وضعیت، سفارش و خواست خود خودروهایی را تولید کرده یا خریداری می‌کنند.

مدیر برنامه‌ریزی و ساماندهی امور شهری فرودگاه امام خمینی ادامه داد: خودروهایی که در فرودگاه امام خمینی تردد کرده و به مسافران خدمات رسانی می‌کنند باید استانداردهای مورد نظر را داشته باشند و هیچ محدودیتی درباره برند این خودروها ایجاد نکرده‌ایم.

سلیمان‌بیگی یادآور شد: سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت و محیط زیست به ازای خرید هر خودرو هیبریدی 30 میلوین تومان یارانه می‌دهند، به همین دلیل هم بسیاری از رانندگان و شرکت‌ها اقدام به خرید چنین خودروهایی کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به بدهی 600 میلیون تومانی تاکسیرانی به فرودگاه امام خمینی، گفت:‌چند روز پیش 250 میلیون تومان از این بدهی را پرداخت کرده و مابقی نیز قسطی شده است.

انتهای پیام/

R1012188/P1012122/S7,81/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی محدودیت‌های پروازی در فرودگاه امام خمینی و مهرآباد لغو شد

رضا کارگر مشاور مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اتمام زمان صدور نوتام مبنی بر ابطال پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه های مهرآباد، بوشهر، شیراز،  اصفهان و تمام فرودگاه های غرب کشور این محدودیت های پروازی تمدید نشد.

وی افزود: محدودیت های پروازی از روز گذشته آغاز و تا ساعت ۶ صبح بود که در حال حاضر این محدودیت ها برداشته شد و تمامی عملیات های پروازی  از ساعت  ۶ صبح برقرار شده است.

او گفت: طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری  محدودیت های پروازی مهرآباد کنسل شده و از ساعت ۰۵۳۰ صبح فرآیند پذیرش مسافری در  فرودگاه  ها آغاز شده‌است.

براساس این گزارش با توجه به آنکه عملیات پروازی در فرودگاه امام خمینی هم تا ساعت ۶ صبح امروز لغو شده بود برقرار شده و عملیات ورودی و خروجی پرواز های این فرودگاه  از سر گرفته شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام ادامه دارد
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه امام و مهر آباد به حالت عادی
  • راهنمای جامع خرید بهترین پکیج، بهترین پکیج کدام است؟
  • پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • پرواز تمام فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • محدودیت پرواز‌های فرودگاه امام و مهرآباد لغو شد
  • محدودیت پروازهای فرودگاه امام خمینی و مهرآباد لغو شد
  • تمامی محدودیت‌های پروازی در فرودگاه امام خمینی و مهرآباد لغو شد
  • محدودیت پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد لغو شد
  • پروازهای فرودگاه امام (ره) تا فردا باطل شد