Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:02:41 GMT

۳ انتصاب جدید در آموزش‌وپرورش لرستان

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۸۹۰۸۴

۳ انتصاب جدید در آموزش‌وپرورش لرستان

خرم‌آباد- ۳ انتصاب جدید در اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان طی احکامی ۳ انتصاب جدید در این اداره کل را ابلاغ کرد.

سرپرست اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش لرستان منصوب شد

بر اساس این گزارش، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در حکمی علی اشرف حیدری را به عنوان سرپرست اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش لرستان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اشرف حیدری که ۳۰ سال سابقه خدمت و کارشناسی ارشد در رشته الهیات و معارف اسلامی دارد؛ در کارنامه خود سوابقی چون کارشناس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، سرپرستی اداره حراست آموزش و پرورش لرستان، کارشناس تشکیلات و اردوهایآموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد، مدیریت آموزشگاه‌های ناحیه یک خرم‌آباد و معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان را تجربه کرده است.

پیش از این حجت سپهوند به مدت ۸ سال ریاست این اداره را عهده دار بود که پس از ۳۲ سال خدمت در آموزش و پرورش به مقام بازنشستگی نائل آمد.

سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان منصوب شد

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در حکم دیگری هاشم دالوند را به عنوان سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان منصوب کرد.

دالوند که کارشناسی ارشد ادبیات فارسی دارد، در مدت ۲۵ سال خدمت در آموزش و پرورش به عنوان دبیر، مدرس مراکز آموزش عالی و کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ناحیه دو خرم آباد انجام وظیفه کرده است؛ وی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و از جانبازان جنگ تحمیلی است و ۱۶ ماه سابقه حضور در جبهه جنگ حق علیه باطل را دارد.

پیش از این علی اشرف حیدری به عنوان معاون سوادآموزی آموزش و پرورش لرستان انجام وظیفه می کرد.

سرپرست اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش لرستان منصوب شد

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان همچنین در حکم دیگری عنایت صادقی را به عنوان سرپرست اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش لرستان منصوب کرد. صادقی که کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی را دارد در طول ۲۵ سال خدمت در آموزش و پرورش سوابقی همچون دبیری و مدیری مدارس، سرگروه آموزشی درس ادبیات فارسی، کارشناس مسئول سنجش آموزش و پرورش لرستان و مدرسی مراکز آموزش عالی را تجربه کرده است.

پیش از این سید سلمان موسوی عهده دار این مسئولیت بوده است.

خدانظر دریکوند مدیر کل آموزش و پرورش لرستان پس از ابلاغ احکام انتصاب های جدید، تغییر و تحولات مدیریتی در آموزش و پرورش را رویش مدیریتی برشمرد و گفت: آنچه مهم است خدمت به اعتلای تعلیم و تربیت دانش آموزان و نسل آینده ساز جامعه است.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش با توجه به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اسناد بالادستی نظام مسیر حرکت خود را ادامه خواهد داد و در این راه خطیر تحت تاثیر حواشی قرار نخواهد گرفت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان

با حکم محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، علی باقری به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب شد.

علی باقری از یکم بهمن ۱۴۰۲ به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری خدمت رسان حوزه کشاورزی استان بوده است.

در این حکم آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیرو‌های متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام‌های موثر بردارید.

توفیق شمارا از درگاه خداوند منان خواستارم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وزیر آموزش‌وپرورش: مرگ سند ۲۰۳۰ در این دولت رقم خورد، اما...
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • معلم، نویدبخش آینده روشن
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان