Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعتراض فاطمه قاسمی نسبت به میزان آرای خود در یکی از شعب اخذ رای و با بررسی مجدد، با افزایش آرای این کاندیدای شورای شهر، وی عضو علی البدل شورای شهر کلاله شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، همانطور که در خبر گذشته نیز اعلام شد، با اعتراض فاطمه قاسمی کاندیدای شورای شهر کلاله نسبت به میزان آرای خود در یکی از شعب اخذ رای و با بررسی مجدد صندوق این شعبه، با افزایش میزان آرای فاطمه قاسمی، این کاندیدا از رتبه 9 جدول رده بندی میزان آرا به رتبه 7 جدول صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این بررسی و افزایش آرای برخی از کاندیداها، محمد محمد زاده در جایگاه خود یعنی 8 جدول باقی ماند و محسن داورزنی به رتیه 9 جدول میزان آرا سقوط کرد و از لیست اعضای علی البدل خارج شد.

گفتنی است به زودی میزان آرای جدید این کاندیداه در این سایت منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مشاور رئیس شورای رقابت گفت: کارگروه اقتصاد دیجیتال شورای رقابت، در این جلسه، شکایات مربوط به میزان کمیسیون رانندگان و هزینه سفر‌ها را بررسی کرد.

به گفته آقای ذوالفقاری، پس از جلسات کارشناسی این کارگروه، نتیجه برای بررسی بیشتر و صدور رای، به صحن شورای رقابت می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز