Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@16:12:28 GMT

برخورد با روزه‌خواری در خودروها

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۸۹۲۴۳

رویداد۲۴-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آغاز طرح تابستانی پلیس راهور و دستگاه‌های خدماتی و امدادی از اول تیر ماه خبر داد.
سردار تقی مهری در حاشیه جلسه‌ هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی، اظهار کرد: برابر تدابیر اتخاذ شده طرح ترافیکی ویژه تابستان از ابتدای تیر ماه آغاز می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی درباره برخورد پلیس با مصادیق کشف حجاب و روزه‌خواری در خودروهای شخصی اظهار کرد: همانطور که سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کردند، براساس قوانین و مقررات با افرادی که مراعات ماه مبارک رمضان را نداشته و اقدام هنجارشکنی در خودروی شخصی کنند برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ماموران راهور در صورت مشاهده چنین مواردی وظیفه قانونی خود را انجام خواهند داد، گفت: مواردی هم در برخی از نقاط گزارش شده که ماموران ما با دیگر رده‌های انتظامی با آن برخورد کرده‌اند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اضافه کرد: به مامورانمان نیز گفته شده که در صورت مشاهده مواردی چون روزه‌خواری و کشف حجاب در خودروها حتما برخورد قانونی لازم را با متخلفان انجام دهند.
مهری با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم در این زمینه با دستگاه قضایی انجام شده، گفت: داخل خودرو محدوده شخصی نیست و همانطور که گفتم اگر کسی تظاهر به روزه‌خواری کرده و یا کشف حجاب کند، پلیس با آنها برخورد کرد و مطابق با قوانین و شئونات، متخلفان به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی درباره اینکه چه برخوردی با این افراد می‌شود، گفت: این مقام قضایی است که باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برخورد پلیس با لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی برخورد با «لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ» خبر داد و گفت: در این طرح گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده است.

به گزارش مشرق، سردار وحید مجید در تشریح این خبر بیان داشت: با اجرای طرح عملیاتی پیش دستانه بر علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل "لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ"؛ گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

این مقام ارشد سایبری ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۹ هزار و ۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری روی سه هزار و ۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد هزار و ۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود و بقیه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا افزود: با بررسی های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد، کماکان بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از این پلیس نسبت به پاکسازی و امن سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب که مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده است، اظهار داشت: بخش اعظم گزارش‌های این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: اجرای طرح های عملیاتی و پیش دستانه در خصوص اینگونه جرائم که باعث نگرانی خانواده‌های ولایتمدار ایرانی شده، در اولویت پلیس فتا است.

سردار مجید از هموطنان خواست همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک، مجرمانه و یا هرگونه پیشنهاد و نظر از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با پلیس فتا در ارتباط باشند.

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • آغاز برخورد پلیس با لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • طرح پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند