Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، در بزرگترین رقابت های هوافضا کشور که با حضور 80 تیم از دانشگاه ها و مراکز برتر سراسر کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، سه تیم پهپاد دانشگاه آزاد اسلامی اراک موفق به کسب عناوین برتر شد .

دکتر علیرضا نظام آبادی استاد راهنمای تیم طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک ضمن تبریک این موفقیت در این باره اظهار کرد:« در هفتمین مسابقات ملی هوافضا دانشگاه صنعتی شریف که در چهار لیگ (گلایدر هوا سر،گلایدر هدف زن(ویژه)،سفینه ماه نشین وتوربین های مینیاتوری بادی) برگزارشد تیم شهید امینی مقام اول در لیگ گلایدر "هوا سر" را از آن خود کرد وتیم آرچیتاس در لیگ گلایدر" هدف زن "به مقام پنجم رسید و تیم آرچیتاس1 شایسته تقدیر و برتر این دوره از مسابقات شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی گفت:«دانشگاه آزاد اسلامی اراک از سال 1387 فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت پهپاد در کشور به عنوان اولین واحد در سطح دانشگاه ها ی آزاد اسلامی آغازکرد و تاکنون رتبه های مختلفی در مسابقات هوافضا در سالیان اخیر کسب نموده است . »

دبیر هیأت امنای استان مرکزی افزود: «این دانشگاه در نظر دارد با توجه به موفقیت های اخیر خود و حسب نگاه پژوهش محورانه و حمایت های ویژه دکتر ولایتی ودکتر نوریان و همه مسئولان دانشگاه اولین دوره مسابقات ملی پرنده های بدون سرنشین را در دانشگاه آزاد اسلامی اراک در سال جاری برگزار نماید.

دکترنظام آبادی با تشکر از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: «یکی از این برنامه ها ایجاد کنسرسیوم پهپاد دانشگاه آزاداسلامی ، راه اندازی شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی وساخت پهپادهای کاربردی در صنایع نظامی وغیرنظامی در راستای تبدیل دانشگاه آزاداسلامی اراک به قطب پهپاد کشور هست که تقریبا اقدامات نهایی آن انجام شده است

مسابقات فوق در اسفند ماه 95 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید و نتایج نهایی مسابقات در اوایل خرداد ماه 96 بعد از چندین مرحله داوری اعلام گردید. که رتبه اول ، پنجم و تیم شایسته تقدیر بزرگترین رقابت های هوافضا کشور در دانشگاه صنعتی شریف به تیم های دانشگاه آزاد اسلامی اراک رسید .( از بین 80 تیم از بین دانشگاه های برتر کشور)

در ادامه همایون عرب سرپرست تیم های اعزامی به مسابقات ضمن تشکر از زحمات مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اراک گفت : «دانشگاه در سالیان اخیر فضای مطلوب و امکانات مورد نیاز را برای پژوهشگران فراهم کرده و اینجانب از استاد راهنمای تیم که علاوه بر حمایت های همه جانبه از اعضای تیم ، با تجربیات علمی خود نیز در خصوص ایجاد ایده های نو علمی و کاربردی در زمینه طراحی بدنه های هواپیماهای بدون سرنشین این تیم را پشتیبانی کرده تشکر می کنم.»

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، اروند در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی