Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: باید قبول کنیم که مشکلات ملی و منطقه ای داریم نگاههای دوگانه و موانع ذهنی باعث کاهش حضور گردشگر در استان می شود. فرهنگ سازی و تبلیغات صحیح و آسیب شناسی به منظور آشنا نمودن عموم مردم با فرهنگ گردشگری در توسعه این صنعت مؤثر است.

به گزارش ایسنا، مرتضی آبدار در نشست بررسی راهکارهای جذب گردشگری به استان با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 عنوان کرد: بحث تبریز 2018 یک رویداد، فرصت و اتفاق مهم فرهنگی برای استان و کشور است و استانداری به عنوان نماینده عالی، اقدامات بسیار خوبی در این حوزه همچون تصویب در هیأت دولت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. انجام داده است.

وی با بیان اینکه میزبانی خوب از گردشگران کشورهای اسلامی در تبریز نیازمند مشارکت همگانی و تلاش همه جانبه مردم و مسئولان است، اظهار کرد: تمامی مشکلات این حوزه در دو سطح منطقه‌ای و ملی احصاء شده و با تمام توان برای رفع آن تلاش می‌کنیم تا میزبانی خوبی در شأن شهر اولین‌ها از گردشگران کشورهای اسلامی در تبریز داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه متاسفانه آن چنان که باید و شاید نتواسته‌ایم ظرفیت‌های گردشگری استان را به دیگران بشناسانیم، گفت: سایت ویژه و خبرگزاری 2018 در آینده ای نزدیک در صورت همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مسئول رونمایی می شود.

آبدار در بخشی از سخنان خود با انتقاد از گسترش نگرش‌های امنیتی در حوزه گردشگری گفت: باید با اتخاذ تدابیر مناسب، کاری کنیم که مسافران و گردشگرانی که به تبریز می آیند با خاطره خوش، تبریز را ترک کنند و برای بارهای بعدی، با دیگر مسافران به تبریز سفر کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی گفت: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نقی کریمی در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تشکر از حمایت‌های ویژه از مدیریت شهری در مواقع مختلف که قابل توجه است، اظهار کرد: من چهار سال در دوره اول شورا شهردار ارومیه بودم، در آن زمان به ندرت جلسات کمیسیون ماده ۵ تشکیل می‌شد اما با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری این کمیسیون در سال ۱۴۰۲ و در جهت رفع موانع و مشکلات شهری بیش از ۱۷ جلسه برگزار کرده که واقعاً قابل توجه بوده است و جای تقدیر و تشکر دارد و این نشان از حمایت و نگاه ویژه مقام عالی استان به موضوع مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر توان بالایی برای کمک به مأموریت دولت دارند، گفت: امروز در تهران نگاه‌ها به شوراهای شهر نگاه تمرکزگرایی است تا تمرکز زدایی و از این رو از شخص استاندار آذربایجان‌غربی انتظار می‌رود تا پیگیر این موضوع و پیاده‌سازی آن در استان باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شوراهای اسلامی به نحو احسن در تمام زمینه‌ها استفاده کرد، یادآور شد: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود، می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

کد خبر 748634

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز