Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد شرفخانی روز سه شنبه در گفت و گو با برنا-ایلام-اظهار کرد: اینکه گفته شود آرای یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که از قضا برنده نیز نشده حلال بوده است با فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند حتی اگر کسی را قبول ندارید بخاطر کشور و نظام به صحنه بیایید، در تناقض است.
وی افزود: بیان این مساله شائبه حلال نبودن آرای سایر نامزدها بخصوص منتخب مردم که اتفاقا رئیس جمهور مستقر نیز هستند را ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، در طول تاریخ انقلاب اسلامی همیشه عده ای بدنبال شیطنت و تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، هستند و خواهند بود و اکنون نیز در حال دامن زدن به این موضوع هستند.
این فعال سیاسی یادآور شد: همه جناح ها و گرایش های سیاسی در این شرایط حساس همگام با مردم با حضور کم نظیر خود در پای صندوق های رای در صفوف طولانی حماسه آفریدند لذا طرح اینگونه مباحث توسط کسانی که خود را مدعی نظام، انقلاب و رهبری معظم می دانند، آن هم از تریبون های رسمی همچون نماز جمعه که باید عامل اتحاد و انسجام ملی باشند، جفا به نظام و ارزش هاست و حتی ظلم در حق این تریبون های وحدت آفرین تلقی می شود.
شرفخانی تاکید کرد: این فضا به بی اعتمادی مردم نسبت به کارگزاران خود منجر می شود و نوعی توهین به ملت قهرمان ایران است.
وی گفت: به نظرم هیچ کس نمی تواند این اطمینان را به جامعه بدهد که تمامی آرای یکی از نامزدها بطور کامل حلال بوده و آرای رقیب ایشان که برنده انتخابات است، دارای شبهه است و اصولا این مرزبندی از اساس اشتباه است.
سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام افزود: معتقدم هیچ کدام از نامزدها نماینده رسمی اسلام، انقلاب، ولایت و ارزش ها نبوده و نیستند و هیچ یک نیز با مبانی اسلامی و انقلابی زاویه ندارند، لذا طرفداران هیچکدام خدای ناخواسته خواستار بی بندباری، دین گریزی و مقابله با ارزش ها نیستند.
وی اضافه کرد: ملت ایران تاکنون در تمامی شرایط و برهه های سخت و حساس با حضور خود در صحنه ها یار و همراه انقلاب و ولایت بوده و در آینده هم خواهند بود.
شرفخانی یادآور شد: هیچ یک از نامزدها و طرفداران آنها حق ندارند از دین، نظام و رهبری برای مطامع شخصی و گروهی خود هزینه و این حماسه شیرین را به کام ملت تلخ کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • الگوی نظام‌ بهره‌برداری کشاورزی عامل افزایش بهره‌وری آب و خاک است
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است