Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@13:53:07 GMT

آنتن دهی تلفن همراه روستای کمرلی برقرار می شود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۹۱۱۷۳

آنتن دهی تلفن همراه روستای کمرلی برقرار می شود

مدیر شبکه مخابرات مراوه تپه گفت: موضوع آنتن دهی تلفن همراه در روستای گردشگری کمرلی به زودی صورت خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، رجبعلی خطیبی، مدیر شبکه مخابرات شهرستان مراوه تپه در خصوص مشکل اهالی روستای کمرلی در خط دهی تلفن گفت: اهالی روستای کمرلی هم اکنون از تلفن ثابت بهره مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیبی ادامه داد: همچنین مردم خوب منطقه کمرلی هم اکنون از اینترنت پرسرعت این خط هم استفاده می کنند.

وی افزود: تقاضای مردم برای استفاده از خط تلفن همراه و استفاده از آن به خصوص اینترنت تلفن همراه هم در حال پیگیری است و ان شاء الله تا 3 ماه آینده این اتفاق خوب برای مردم این منطقه صورت خواهد گرفت.

برخی از نقاط شهرستان مرزی مراوه تپه اگرچه دارای تلفن جی اس ام هستند ولی تلفن همراه در این روستاها جواب نمی دهد که مخابرات شهرستان جهت حل مشکل این روستاها به جد پیگیر است.

شهرستان مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه

سردار محمد عارف سپهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرز‌های استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ مواضع مناسب، سد راه قاچاقچیان شدند و متجاوزان به محض مشاهده ماموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان اضافه کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف کردند و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری با اشاره به تبعات قاچاق کالا، ادامه داد: مرزبانان این فرماندهی در راستای تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه