Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@07:54:41 GMT

دوای درد استقلال، روی سکوهای هزاع بن زاید (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۹۱۴۳۹

روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی دو هافبکی هستند که استقلالی ها در دیدار شب گذشته به آنها نیاز فراوانی داشتند، بازیکنانی که در نهایت موفق نشدند برای تیمشان به میدان بروند و از روی سکوها بازی آبی ها را شاهد بودند.

به گزارش "ورزش سه"، محرومیت فرشید اسماعیلی و مصدومیت روزبه چشمی باعث شد تا این دو بازیکن نتوانند در دیدار حیاتی این تیم برابر العین به میدان بروند، البته چشمی که به دلیل مصدومیت طولانی مدت خود ماه هاست برای آبی ها به میدان نمی رود اما اسماعیلی به دلیل اشتباه داور در دیدار رفت برابر العین از زمین اخراج شد تا در بازی برگشت نتواند به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته تاسف برانگیز در این باره اینکه استقلالی ها در بازی شب گذشته این تیم نیاز شدید به بازیکن در خط میانی داشت و پس از خروج فرشید باقری در نیمه اول دیگر هافبک تخصصی در ترکیب استقلالی ها حضور نداشت و در صورتی که حداقل یکی از دو هافبک روی سکوها می توانستند در این بازی به میدان بروند نظم و ترتیب بیشتری در تیم به وجود می آمد و آبی ها می توانستند با بازی روانتری از خود ارائه دهند.


هر آنچه که بود هم اسماعیلی و هم چشمی از روی سکوها به مانند دیگر هواداران استقلال تلخ ترین شکست چند سال اخیر تیم را شاهد بودند و شاید هر لحظه آرزو می کردند تا می توانستند در میدان حضور داشته باشند و فریادرس آبی ها می شدند.


عکس ها: امیرحسین خیرخواه

استقلال تهران روزبه چشمی فرشید اسماعیلی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرمون؛ چشمی که کور شد + فیلم

رژیم صهیونیستی پایگاه‌هایی را در کوه حرمون یا جبل‌الشیخ برای جاسوسی ساخته است. عملیات وعده صادق با هدف قرار دادن مهمترین پایگاه نظامی سرزمین‌های اشغالی نشان داد چشم نظاره‌گر صهیونیست‌ها عملاً کور شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • خطیر برکنار و سمیعی سرپرست استقلال شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • حرمون؛ چشمی که کور شد + فیلم
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز