Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@20:59:05 GMT

وزیر کشور با استعفای استاندار کرمان مخالفت کرد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۹۱۴۴۶

علیرضا رزم حسینی طی پیامی به مردم قدرشناس استان کرمان، تاکید کرد: به پشتوانه این حمایت ها با انگیزه مضاعف و تلاش بیش از پیش به مسئولیت خدمت گذاری به مردم بزرگوار دیار کریمان ادامه خواهم داد.

خبرگزاری مهر: استاندار کرمان طی پیامی به مردم قدرشناس استان کرمان، گفت: به پشتوانه این حمایت ها با انگیزه مضاعف و تلاش بیش از پیش به خدمت گذاری به مردم بزرگوار دیار کریمان ادامه خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی طی پیامی به مردم قدرشناس استان کرمان، تاکید کرد: به پشتوانه این حمایت ها با انگیزه مضاعف و تلاش بیش از پیش به مسئولیت خدمت گذاری به مردم بزرگوار دیار کریمان ادامه خواهم داد.

متن پیام استاندار کرمان به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

مردم شریف و بزرگوار استان کرمان

سلام علیکم

همان گونه که استحضار دارید اینجانب از ابتدای کار دولت تدبیر و امید توفیق یافتم به عنوان نماینده این دولت در استان کرمان خدمت گذار شما مردم فهیم و انقلابی در دیار خویش باشم که همواره خدای مهربان را از بابت این سعادت و افتخار شاکر و سپاس گزارم

در طی این مدت تمام اهتمام و تلاش خویش را در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق سیاست های دولت محترم تدبیر به کار بستم و با پرهیز از سیاسی کاری های مخرب سعی در تعمیق وحدت و هم دلی در استان نمودم که در نتیجه به گواه همگان با حاکم شدن فضای هم دلی و هم فکری بی نظیر در سپهر سیاسی استان و تشریک مساعی سایر مسئولان استانی و همراهی گسترده مردم شاهد تسریع در روند پیشرفت و توسعه استان کرمان هستیم.

در اینجا لازم می دانم در خصوص اخبار مربوط به کناره گیری اینجانب که چندی پیش مطرح شد به آگاهی مردم عزیز استان کرمان برسانم که به دلیل پاره ای از مشکلات خواهان کنارگیری از این مسئولیت سنگین بودم که با مخالفت صریح وزیر کشور کشور مواجه شد اینک با توجه به این مخالفت، ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از حمایت های ارزشمند حضرت آیت الله جعفری امام جمعه محترم کرمان و نماینده ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان محترم مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، خانواده های محترم شهداء، ایثارگران، رزمندگان و گروه های سیاسی و سایر اقشار مختلف مردم که به انحای مختلف مرا مورد لطف قرار داده و خواستار ادامه خدمت گذاری این خادم کوچک شان شدند اعلام می دارم به پشتوانه این حمایت ها با انگیزه مضاعف و تلاش بیش از پیش به مسئولیت خدمت گذاری به مردم بزرگوار دیار کریمان ادامه خواهم داد.

امید است که بتوانیم با هم دلی و هم فکری و تاسی از رویکرد دولت محترم تدبیر و امید استان کرمان را به جایگاه شایسته ای در خور نام نیک مردمان آن برسانیم.

گز هزاران دام باشد در قدم

چون تو با مایی نباشد هیج غم (مولانا)

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنجشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان عسلویه اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان عسلویه، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: برپایی چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار ۶۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه، ضروری و کارگشایی و ۱۹ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین ۱۰ بسته معیشتی به افراد درخواست کننده اهدا شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، بیش از ۵۰ مورد درخواست اشتغال پیگیری و دستور لازم صادر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6088473

دیگر خبرها

  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • مخالفت مصر با کوچاندن فلسطینی ها به صحرای سینا
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند