Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- 9 خرداد ماه 96 با اخبار و حواشی گوناگونی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود. از جمله مهم‌ترین این اخبار می‌توان به گلایه تند علی اوسیوند درخصوص وضعیت بازیگری اشاره کرد. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، 9 خرداد ماه 96 با اخبار و حواشی گوناگونی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود. از جمله مهم‌ترین این اخبار می‌توان به گلایه تند علی اوسیوند درخصوص وضعیت بازیگری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور جمشید مشایخی در سریال در جستجوی آرامش از دیگر اخبار قابل توجه امروز محسوب می‌شود. همچنین در اخبار امروز عرصه هنر می‌توان به آشنایی با بازیگر زن برنده نخل طلا کن در سال 2017 آشنا شد.گلایه علی اوسیوند از وضعیت سینما/کارها فقط به عده‌ای خاص می‌رسد علی اوسیوند بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص فعالیت‌های خود در سال 96 گفت: هیچ کاری وجود ندارد که من بخواهم بازی کنم. در حال حاضر فعالیت‌های فرهنگی کاملاً به عده‌ای خاص می‌رسد.برای مشاهده ادامه این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید. با بهترین بازیگر زن کن 2017 آشنا شوید/دایان کروگر از جنگ‌ تروا تا نخل طلا+عکسبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، دایان کروگر برای بازی در فیلم "محوشدگی" به کارگردانی فاتح آکین جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم کن فرانسه را تصاحب کرد.

دایان هایدکروگر متولد ۱۵ ژوئيه سال ۱۹۷۶ در آلگرمیسن در ایالت نیدرزاکسن است. هانس پدرش متخصص کامپیوتر و مادرش، ماریا کارمند بانک است. دایان به همراه برادرش اشتفن در شهر یکصد‌هزار نفری هیلدس‌هایم به مدرسه رفته است.

بعد از پنج سال کار در عرصه مدلینگ، وارد مدرسه هنرپیشگی در پاریس شد و برای تامین هزینه‌های زندگی حتی مدتی برای یک شرکت کفن و دفن نیز کار کرد. دایان هایدکروگر در سال ۲۰۰۲ در اولین‌اش فیلم با نام "پیانیست" ایفای نقش کرد.برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.برنامه ریزی صحیحی برای اکران فیلم‌های کودک وجود ندارد/وزارت ارشاد و آموزش و پرورش به کودکان اهمیت بدهند"علی قوی‌تن" نویسنده و کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم "پل سفید" گفت: در حال حاضر آخرین مراحل پس از تولید پل سفید را انجام داده و با پایان میکس و رنگ بندی فیلم نسخه آماده نمایش این اثر آماده خواهد شد.برای مشاهده ادامه این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید. برخی از بازیگران برای شهرت حاضرند پول بدهند/ در کارهایم اهل رفاقت نبوده‌ام
مینا نوروزی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: تاکنون پیشنهادی برای بازی در شبکه نمایش خانگی نداشته‌ام، اما اگر پیشنهاد خوبی در این شبکه داشته باشم، علاقمند به حضور در این زمینه هم هستم.

وی ادامه داد: با وجود نداشتن تجربه از بازی در شبکه نمایش خانگی، اما فکر می‌کنم این شبکه از لحاظ مالی شرایط بهتری نسبت به رسانه‌های دیگر دارد چرا که در این شبکه، در بیشتر موارد تهیه کننده‌ها و سرمایه‌گذار‌های خصوصی فعالیت می‌کنند. برای مشاهده این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.ضبط در جست‌وجوی آرامش از ۷۵ درصد گذشت/جمشید مشایخی مقابل دوربین سلطانی رفت +عکسعلی آشتیانی‌پور تهیه کننده سریال تلویزیونی "در جست‌وجوی آرامش" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد از این سریال به کارگردانی سعید سلطانی را ضبط کرده‌ایم.

وی ادامه داد: سه روز است که جمشید مشایخی جلوی دوربین سریال "در جست‌وجوی آرامش" رفته و خدا را شکر حالش خوب است و توانسته در این مجموعه حضور پیدا کند.برای مشاهده ادامه این گفت‌و‌گو اینجا کلیک کنید.روایت مستند روزهای پرالتهاب انقلاب اسلامی ایران/ماجرای نیمروز با ستون پنجم مبارزه می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "ماجرای نیمروز" ساخته محمد حسین مهدویان روزهای پایانی اکران خود را در سینماهای تهران و شهرستان‌ها پشت سر می‌گذارد. این فیلم که در اولین تجربه خود در جشنواره فجر خوش درخشیده بود در اکران عموم نیز با فروشی نزدیک به ۵ میلیارد تومان رقم مناسبی را به ثبت رساند.

ماجرای نیمروز بدون شک یکی از مهم‌ترین تولیدات سینمایی ایران در سال گذشته بوده است و جوایز فراوان و مهم کسب شده از طریق این فیلم در جشنواره فجر سی و پنج نشان دهنده اقبال عوام و خواص سینما از آخرین ساخته مهدویان است. برای مشاهده ادامه این نقد اینجا کلیک کنید.انتهای پیام/





منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ نوشت: قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد. قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

tags # نون خ سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • جنایت فجیع در لواسان به سبک سریال آمریکایی‌
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه