Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش رئیس سازمانخصوصی سازی در باره نحوه واگذاری سهام عدالت و پیش بینی سود توزیعی بین سهامداران و تصویب کلیات لایحه مالیات بر ارزش افزوده در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد.

محمدرضا تابش عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اعلام این خبر اظهارکرد: رئیس سازمان خصوصی سازی تعداد سهامداران را 42 میلیون و200 هزار نفر ذکر کرد و عنوان داشت که ظرف یکی دو ماه آینده سود دو دهک توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا ؛عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اضافه کرد: رئیس سازمان خصوصی سازی همچنین در پاسخ به سوالات و ابهامات اعضای کمیسیون اظهارکرد که با توجه به اینکه درمدت 10 سال گذشته ارزش سهام به 530 هزار تومان رسیده، سهامداران باید به سامانه مراجعه و صورتحساب را ملاحظه نمایند و فیش واریزی برای تکمیل سقف سهام را دریافت و اقدام کنند.

تابش با بیان اینکه دراین جلسه ارزش فعلی سهام حدود دو میلیون تومان ذکر شده است، تصریح کرد: پوری حسینی ابراز داشت که آنچه درخصوص سهام عدالت اجراشده، مر قانون نبوده و همه اقدامات گذشته را قبول ندارد ولی بنا به مصوبه شورایعالی اصل 44، قرار شده نسبت به گذشته کالبد شکافی نشود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: در این جلسه عنوان شد که درخصوص واریز سود سهام عدالت هیچ مشکلی وجود ندارد، اما از نظر تولید و توزیع برگه های سهام و تسلیم آن به سهامداران، چالش هایی وجود دارد.

دراین جلسه رئیس سازمان‌ خصوصی سازی گزارشی از نحوه واگذاری سهام عدالت و پیش بینی سودی که باید بین سهامداران توزیع شود، ارائه و در ادامه کلیات لایحه مالیات بر ارزش افزوده تصویب شد.

نماینده مردم اردکان همچنین رسیدگی به کلیات لایحه مالیات بر ارزش افزوده را دستور کار دیگر کمیسیون برنامه و بودجه برشمرد و تصریح کرد: کلیات لایحه رای آورد و رسیدگی به جزئیات آن برای رفع ایرادات و اعمال نقطه نظرات اعضا، به جلسات آینده موکول شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر

در جلسه معاون اول رئیس جمهور با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سیاست های اقتصادی و ارزی و راهکارهای پیشنهادی برای ارتقا ارزش پول ملی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا،  محمد مخبر در این جلسه با تأکید بر اهمیت پیشنهادات کارشناسی در راستای حل مسائل اقتصادی و پیشرفت کشور، تصریح کرد: وجود دیدگاه های متفاوت و تضارب آراء برای مدیریت اقتصادی و سیاست های ارزی کشور امری طبیعی است و در این خصوص دولت از هر پیشنهاد اجرایی، کارشناسی و سازنده ای از سوی مجلس برای بهبود امور استقبال می کند.

 در این جلسه رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس نیز ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه و همراهی دولت با نمایندگان مجلس، گزارشی از بررسی های کمیسیون اقتصادی درخصوص سیاست های اقتصادی و ارزی کشور ارائه داده و در ادامه اعضای کمیسیون به ارائه نظرات و پیشنهادات خود برای ارتقای موضوعات ارزی کشور و حمایت از تولید پرداختند.

همچنین در این جلسه که معاون امور مجلس رئیس‌جمهور نیز حضور داشت، رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از شاخص های اقتصاد کلان کشور و عملکرد این نهاد اقتصادی برای مدیریت موثر در بازار ارز و حفظ ارزش پول ملی پرداخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لایحه‌ مالیاتی دولت برای سرمایه‌گذاری بیشتر در تولید
  • ۹ سال انتظار برای تشکیل نهاد حامی کودکان کافی نیست؟/ پلیس اطفال و نوجوانان پشت چراغ سبز مجلس
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • ایجاد سازمان‌های سرمایه‌گذاری مختص پارک‌های علم و فناوری
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه