Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@09:36:52 GMT

مبلغان دینی سرداران قرارگاه جنگ نرم هستند

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۹۲۵۶۷

مبلغان دینی سرداران قرارگاه جنگ نرم هستند

اسداباد- رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: مبلغان دینی فرماندهان و سرداران قرارگاه جنگ نرم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین گروسی بعدازظهر سه شنبه در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه برادران شهرستان اسداباد با اشاره به ضرورت کارهای تبلیغی و اهمیت بسزای آن، گفت: امروز کار مبلغان مذهبی از اهمیت بسزایی برخودار است چرا که مبلغان جایگاه بسیار مهمی در جامعه داشته و آنها فرماندهان و سرداران قرارگاه جنگ نرم محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم تقویت روحیه دشمن شناسی در مبلغان دینی، گفت: مبلغان باید دشمن شناسی لازم را داشته و این امر را در خود تقویت کرده و جامعه را نیز نسبت به توطئه ها و جنگ نرم دشمن آشنا کنند.

حجت الاسلام گروسی در ادامه با اشاره به لزوم آگاه سازی اذهان عمومی نسبت به جنگ نرم، اظهار داشت: امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و در این میان مبلغان باید به ابزار و اطلاعات روز مجهز بوده و نسبت به آگاه سازی افکار عمومی فعالیت کنند.

وی با اشاره به لزوم شناسایی آسیب های اجتماعی منطقه محل حضور مبلغ، گفت: مبلغان باید آسیب های اجتماعی رایج در منطقه استقرار خود را شناسایی و با ارائه راهکارهای اسلامی در صدد کاهش یا رفع آن ها برنامه ریزی کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ سیدمجید ایافت را به این شرح تسلیت گفت:

« بسم الله الرحمن الرحیم. من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا

عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ‌پاسدار سیدمجید ایافت موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی بااخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه از جمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را برعهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینه افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ایافت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

دیگر خبرها

  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • بازداشت عوامل جیش الظلم در یک مدرسه دینی در راسک
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی