Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه خلیل‌آباد بابیان اینکه بیشترین فشار اقتصادی بر روی نیازمندان است، گفت: اگر تربیت نفس در جامعه تحقق پیدا کند دیگر مسئولی نیست که در مسئولیت خود کج‌روی‌هایی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حجت‌الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در نشست کارگروه شورای زکات شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: انسان بدبخت کسی است که ماه مبارک رمضان بر آن بگذرد ولی نتواند در ماه مبارک رمضان زمینه غفران الهی را برای خود فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه کمتر شخصی می‌تواند به عظمت ماه مبارک رمضان پی ببرد، خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان یک دوره تربیتی برای همه اشخاص مخصوصاً مسئولان است.

امام‌جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه توجه به مستمندان، فقرا و نیازمندان یکی از راه‌های فراهم کردن غفران الهی، عاقبت‌به‌خیری و موردقبول شدن اعمال است، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان، ماه تزکیه نفس و آمرزش گناهان است و باید همه این فرصت را غنیمت بشماریم و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات به دیگران داشته باشیم.

وی بابیان اینکه اگر تربیت نفس در جامعه تحقق پیدا کند دیگر مسئولی نیست که در مسئولیت خود کج‌روی‌هایی داشته باشد، اذعان کرد: ایمان و تقوا است که مسئولان و دست‌اندرکاران را از خلاف و کوتاهی حفظ می‌کند.

ناهیدی همچنین با اشاره به اینکه بیشترین فشار اقتصادی بر روی نیازمندان است، عنوان کرد: باید ساماندهی لازم در هزینه کمک‌های مردمی صورت بگیرد که از ساخت‌وسازهای عمرانی نیز به سمت کمک به نیازمندان حرکت کنند.

وی با تأکید بر نقش جدی کمیته امداد در توجه به مستمندان، خاطرنشان کرد: کمیته امداد باید اعتماد لازم را از مردم جلب کند و بالاترین چیز برای هر شخص و نهادی اعتماد است و باید به این مسئله توجه لازم داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ شمالی از توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۰ میلیارد تومان میان نیازمندان خبر داد.

مجتبی مداحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: سال گذشته بسیج سازندگی سپاه خراسان شمالی ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کرد.

وی افزود: این بسته‌ها در مجموع به ارزش ۴۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۵۰۳ سری جهیزیه به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان و چهار هزار پک لوازم‌التحریر به مبلغ یک میلیارد تومان توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در مناطق محروم میان افراد نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 751673

دیگر خبرها

  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • نقدینگی کنترل نمی‌شد، گرفتار ابَر تورم می‌شدیم
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی