Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از تشریح جزئیات برگزاری مراسم حج تمتع در کمیسیون متبوعش و بازدید ۳ میلیون نفر از نمایشگاه کتاب در ایام برپایی خبر داد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، احد آزادی‌خواه در تشریح جلسه امروز (سه شنبه ۸ خردادماه) از حضور سیدعلی قاضی عسکر نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت، حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت و سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قاضی عسکر در این جلسه توضیحاتی را درباره مراسم حج امسال ارائه کرده است، افزود: طبق فرمایشات رهبری تمامی اقدامات، تفاهم‌نامه‌ها و مذاکرات برای حضور دوباره ایرانیان در مراسم حج با هماهنگی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته است.
آزادی خواه ادامه داد: به گفته آقای قاضی عسکر مراسم دعای کمیل و مراسم برائت از مشرکین حتما در ایام حج برگزار خواهد شد و هیچ خطری حجاج ایرانی را تهدید نمی‌کنند چرا که توافق‌نامه‌ای مبنی بر حفظ امنیت حجاج با سعودی‌ها امضا شده است و مسائلی همچون امکانات پزشکی، هتل و ترابری دقیق بررسی شده‌اند.
وی همچنین توضیح داد: طبق گزارش ارائه شده؛ حلال اعلام شدن ریختن خون شیعیان ازسوی امام جماعت مسجدالحرام که این روز‌ها در فضای مجازی شایعه شده، کذب است چراکه فردی که چنین ادعای کرده نه تن‌ها امام جماعت مسجد الحرام نیست بلکه فردی مصری است که این مسائل را هم در سال‌های قبل مطرح کرده لذا هیچ خطری حجاح ایرانی را تهدید نمی‌کند.
این نماینده همچنین با اشاره به حضور وزیر فرهنگ در کمیسیون فرهنگی، گفت: آقای صالحی امیری از رایزنی‌های فرهنگی خود با ۶۵ کشور و اینکه ۳ میلیون نفر در ایام برپای نمایشگاه کتاب از این نمایشگاه دیدن کردن خبر داد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه این تعداد بازدید از یک نمایشگاه کتاب در جهان بی‌نظیر است، افزود: تاکنون شلوغ‌ترین نمایشگاه کتاب نمایشگاه فرانکفورت بوده که حدود یک میلیون و نیم بازدیدکننده داشته لذا نمایشگاه کتاب ایران به لحاظ بازدیدکننده رکورددار جهانی است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد

با منتفی شدن حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ یمن به عنوان مهمان ویژه در این رویداد حاضر خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ پس از انتشار خبر خبرگزاری تسنیم مبنی بر احتمال منتفی شدن حضوری هندی‌ها در نمایشگاه کتاب تهران،‌ علی رمضانی قائم‌مقام نمایشگاه کتاب تهران در توئیتی نوشت: علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات «وعده صادق» و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،‌ حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است