Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج طلاب و روحانیون شهریار خطاب به فرمانداری شهرستان شهریار جوابیه صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه‌نقل از پایگاه خبری تحلیلیراه مبین، بسیج طلاب و روحانیون شهریار خطاب به فرمانداری شهرستان شهریار جوابیه صادر کرد.

متن این جوابیه به شرح زیر است:

پیرو اطلاعیه ی منتشر شده مورخ۹۶/۳/۷ و بیانات ناپخته و خام صورت گرفته توسط روابط عمومی فرمانداری شهریار لازم بود تذکرات و مطالبی به سمع و نظر مردم و نفر اول دولت و باطبع دستگاه های زیرمجموعه و بویژه نماینده دولت در شهرستان شهریار اعلام گردد؛

1_ یاایهاالذین آمنوا لم تقولون ما لا تفعلون(صف آیه ۲)
به لطف ایام انتخابات که عرصه ظهور و بروز ماهیت افراد گردیده و پدیده هایی را نظاره گر هستیم که موجب بهت هر انسان عاقلی میگردد که از جمله این پدیده های قابل تامل اینکه شاهد هستیم عده ای که خود نقض قانون کرده و بعضا در عمل هیچ گونه پایبندی و التزامی به قانون ندارند،داعیه ی قانون مداری کرده و از امکانات عمومی در اختیار، نظر به انحراف افکار عمومی از واقعیات ورخ دادها دارند، چگونه میتوان قبل از اعلام نظر رسمی شورای محترم نگهبان در مهلت مقرر قانونی،حکم به صحت و عدم تخلف در انتخابات داد، آیا این رفتاربا قانون سازگاری داشته و مغایر قانون نیست!!؟؟

۲_ چطور میشود کسانیکه ادعای قانون مداری دارند در برخی شعبات اخذ رای در سطح کشور از حضور نماینده یک نامزد انتخاباتی ممانعت کرده اند در صورتیکه این عمل مخالف نص صریح ماده واحده قانون انتخابات میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳_مخاطبین گرامی حتما مستحضر هستید که طبق اصل منطقی اثبات شی نفی ما عدا نمیکند،فلذا عدم کمبود تعرفه در برخی شعب اخذ رأی ،دلیل بر عدم کمبود تعرفه در سایر شعبات ،شهرها و استانهای دیگر نمی‌باشد ،لذا توصیه میگردد به مدارک و مستندات مردمی واصله،که گلایه های فراوان از کمبود تعرفه داشتند رجوع شود..

۴_ مطلب دیگری که بسی جای تامل و تذکر دارد ادعای ولایت مداری از جانب کسانیکه ولایت مداری را با ولایت معاشی اشتباه گرفته و مصداق بارز حدیثی از وجود مبارک اباعبدالله الحسین که میفرمایند؛

الناس عبید الدنیا و الدین لعق علی السنتهم

گروهی از مردم بنده ی دنیا و دین آویزه ی دهان آنهاست میباشند و ولایت مداری ایشان از مرحله قول به مرحله عمل نمی رسد که مصادیق فراوانی را از این عدم التزام در این چهار سال گذشته شاهد بودیم که اجرای مخفیانه و دفاع از کاپیتولاسیون فرهنگی یا همان سند ۲۰۳۰ یکی از این موارد میباشد، البته تاریخ نشان داده و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که اینجا ایران است و هرگز مردم
مومن و متدین تن به اجرای چنین سند ننگینی نخواهد داد و یکبار دیگر با هوشیاری همیشگی در زمان مقتضی انزجار خود را از این عملکرد اعلام میدارد…

در آخر لازم میدانیم که از سر دلسوزی ،صدق و برادرانه تذکراتی هر چند به ظاهر تلخ بیان داریم؛

۱_ توصیه می‌شود که با اینگونه فرافکنی و فرارهای رو به جلو،شعور و کیاست مردم شریف و انقلابی را مورد طعنه و توهین قرار ندهید.

۲_ توصیه می‌شود حال که مردم فهیم و بصیر در این برهه ی حساس با خویشتنداری در برابر موارد غیر قابل اغماض با سعه صدر برخورد کردند،با صدور چنین مطالبی جو جامعه را ملتهب و بر ناراحتی ها دامن نزنید…

۳_ توصیه می‌شود ضمن رعایت قانون همانطور که لفظا مدعی آن می باشید،قضاوت این موارد را به مراجع ذیصلاح واگذار و از اظهارنظرهای عجولانه خودداری نمایید.

۴_ توصیه می‌شود بجای اینکه وقت خدمتگزاری به مردم همیشه در صحنه را با ارائه ی چنین مطالب فاقد وجاهت و غیر کارشناسانه، تلف کنید،تلاش نمایید تا مانند چهار سال گذشته که کارنامه ی قابل قبول و قابل استماعی نداشتید، عمل نکنید که در آخر امر مجبور باشید با بیان مطالب خلاف واقع،تحریک قومیت و اقلیت ها،
رقیب هراسی و استفاده از امکانات دولتی، آبرویی برای خود جمع کنید.

۵_ توصیه می‌شود وعده‌های داده شده را مکرر مرور کنید تا لازم نباشد از باب کمی عقل،فراموشی یا عدم صداقت آنها را انکار کنید.

کلام آخر؛اینکه ما طلاب و روحانیون همیشه در صحنه وبیدار که در بطن جامعه از هیچ گروه،جریان،حزب و مسلکی، در راستای تحقق منویات ولی امر مسلمین هراس نداشته و تا آخر بر این عهد خواهیم بود،ضمنا قویا اطلاعیه ی صادره از جانب مجموعه ی فرمانداری را که تلویحا شامل توهین و تهدید امام جمعه شهرستان شهریار میباشد را محکوم مینماییم

بسیج طلاب و روحانیون شهرستان شهریار
والسلام

انتهای پیام/ م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند

ایسنا/هرمزگان سرپرست فرمانداری ویژه میناب گفت: شوراها مردمی کردن کارها را در اولویت قرار دهند و ما به عنوان خدمتگزار ملت پشتیبانی می‌کنیم زیرا کار مردمی باعث ایجاد نشاط در روستاها می‌شود.

همایش روز شوراها امروز جمعه هفتم اردیبهشت با حضور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه در بخش سندرک برگزار شد.

محمد رادمهر در این همایش گفت: این هنر انقلاب است که در سطح روستا، شهر، بخش و شهرستان کار را به مردم واگذار کرده تا توسط منتخبین مردم انجام شود و این را باید قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم جزء برجسته‌ترین کارهاست و اگر گره‌ای از کار مردم بازک نید، بدانید این فضیلت بسیاری دارد که قابل وصف نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه میناب با اشاره به اهمیت نقش شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی نهادی بی‌بدیل هستند که به قانون اساسی ما رنگ جدی‌تر و عملیاتی‌تری دادند و اتصال حاکمیت با مردم را تکامل بخشیدند و انقلاب اسلامی مردمی‌تر شد.

رادمهر با تأکید بر رعایت قانون اظهار کرد: ما و شما باید مجری قانون باشیم.

در این همایش بخشدار بخش سندرک و رئیس شورای اسلامی بخش سندرک گزارشی از عملکرد در سطح روستا و بخش ارائه، مسائل و مشکلات را نیز بیان کردند و در پایان هم از شوراهای اسلامی شهر و روستا بخش سندرک تجلیل شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • روحانیون و طلاب قم، لباس نظامی پوشیده اند برای جنگ با که؟ با زنان و دختران این سرزمین؟!
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری