Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@22:35:56 GMT

جرقه پایان رابطه زناشویی ملانیا و دونالد ترامپ

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۹۳۳۳۰

جرقه پایان رابطه زناشویی ملانیا و دونالد ترامپ

روزنامه ایندیپندنت نوشت نخستین سفر خارجی دونالد ترامپ در مقام رئیس جمهور آمریکا، پرده از زوایای پنهان روابط زناشویی وی با ملانیا برداشت.
به گزارش جهان نيوز، نخستین سفر خارجی دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، نکات بسیاری را درباره زوایای پنهان زندگی زناشویی وی با ملانیا آشکار کرد. ملانیا در سفر همسرش به خاورمیانه و سپس اروپا، دونالد ترامپ را همراهی می‌کرد؛ اما نخستین بار بود که به عنوان بانوی اول کاخ سفید تا این اندازه مورد توجه خبرنگاران و رسانه‌ها قرار می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخلاف دونالد ترامپ که در این سفر شخصیتی پویا، اجتماعی و قاطع از خود نشان داد، ملانیا اغلب اوقات ساکت و محتاط به نظر می‌رسید. زمانیکه دونالد ترامپ وارد کاخ سفید شد، ملانیا ترجیح داد در نیویورک باقی مانده و همراه با همسر رئیس جمهورش به واشنگتن نقل مکان نکند. اقامت وی در پنت‌هاوس برج ترامپ موجب شده بود کمتر در انظار عمومی ظاهر شود؛ اما سفر به عربستان، فلسطین اشغالی، بلژیک و ایتالیا، او را بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار داد. ملانیا در این سفرها اغلب کمی عقب‌تر از دونالد ترامپ حرکت می‌کرد. در بیشتر اوقات ساکت بود و زمانیکه همسرش با مقامات عالی‌رتبه خوش و بش می‌کرد، به تماشا می‌ایستاد. ملانیا اوقات کمی را برای گفتگو و ملاقات با گروهی از زنان و کودکان سپری کرد. موضوع امتناع ملانیا از گرفتن دست دونالد نیز به سوژه داغ رسانه‌ها در این سفر 9 روزه تبدیل شده بود که تا حد زیادی رابطه زناشویی این دو را زیر سوال برد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه ها که تموم می شن ۲ جور آدم داریم... (فیلم)



منبع:پیج parsaismm

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دردناک ترین شعر فارسی این دو بیت است ؛ هوشنگ ابتهاج می گوید (فیلم) خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور مقام معظم رهبری

دیگر خبرها

  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • رابطه ها که تموم می شن ۲ جور آدم داریم... (فیلم)