Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برگزیده اخبار بین‌الملل مورخ نهم خرداد ماه باشگاه خبرنگاران جوان را با کلیک برروی لینک آنها بخوانید.

سه‌قلوهای تاثیرگذار در برنامه موشکی کره شمالی+ تصاویر3 مردی که همواره در کنار رهبر کره شمالی دیده می‌شوند این روزها مورد توجه رسانه‌های غربی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سی ان ان: جنوب شرق آسیا زیر چکمه‌ تروریست‌های داعشی+تصاویرشبکه سی ان ان در گزارشی به گسترش حضور شبه نظامیان داعشی در جنوب شرق آسیا پرداخت.


ایندیپندنت: جرقه پایان رابطه زناشویی ملانیا و دونالد ترامپ زده شدروزنامه ایندیپندنت نوشت نخستین سفر خارجی دونالد ترامپ در مقام رئیس جمهور آمریکا، پرده از زوایای پنهان روابط زناشویی وی با ملانیا برداشت.


اقدام جالب یک جوان مسلمان در شهر منچستر+ تصاویریک جوان مسلمان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی منچستر، در مرکز این شهر دست به اقدام جالبی زد.


تملق‎‌گویی‌های ضدایرانی سعودی‌ها برای دولت ترامپ همچنان ادامه داردشورای وزیران عربستان با اشاره به بیانیه‌ای که در پایان سفر رئیس‌جمهور آمریکا به ریاض صادر شد، بر لزوم مقابله با آنچه «دخالت‌های ایران» در منطقه خوانده شده است، تاکید کردند.

حضور کلینتون‌ها در مراسم روز یادبود آمریکا+ تصاویرهیلاری کلینتون و همسرش روز گذشته در مراسم روز یادبود آمریکا شرکت کردند. 

پاسخ وزیر خارجه قطر به رسانه‌های سعودی با نقل حدیثی از امام علی (ع)+ عکسوزیر خارجه قطر با نقل حدیثی از امام علی (ع) به هجمه اخیر رسانه‌های سعودی و اماراتی علیه این کشور واکنش نشان داد.


علاقه ترامپ به تجارت با ایران به روایت نیویورک تایمزروزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در مقاله‎ای به تمایل دونالد ترامپ برای تجارت با ایران و ورود به بازار این کشور پرداخت.

ادعای متیس: ایران قصد ترور عادل الجبیر را داشتوزیر دفاع آمریکا در ادعایی مضحک به شبکه سی‌بی‌اس گفت ایران در ترور نافرجام عادل الجبیر در عربستان در سال ۲۰۱۱ دست داشته است.


بهای نفت افزایش یافتبا وجود بیشتر شدن فعالیت‌های حفاری آمریکا، بهای نفت با افزایش همراه شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم

ویدیویی از اسکورت عجیب و پرتعداد ترامپ برای رفتن به دادگاه در نیویورک در شبکه‌های مجازی پربازدید شده و توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین