Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسخنگوی شورای نگهبان گفت: گزارش بررسی تخلفات انتخابات ریاست جمهوری را به قوه قضائیه ارسال کرده‌ایم.

عباسعلی کدخداییسخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین جمع‌بندی‌های این شورای پیرامون بررسی گزارش‌های تخلفات انتخابات ریاست جمهوری گفت: شکایت‌های مختلفی درباره نحوه برگزاری انتخابات داشتیم و برخی از آنها را به قوه قضائیه ارسال کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این که نتیجه بررسی گزارش‌های تخلفات انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور اعلام شده است، افزود: ما در جلسه امروز شورای نگهبان این گزارش‌ها را جمع‌بندی کردیم و برخی از گزارش‌ها را با نظر اعضای شورای نگهبان به وزارت کشور ارسال کرده‌ایم.

سخنگوی شورای نگهباندر تشریح موارد گزارش تخلفات انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اظهار داشت: گزارش‌هایی از قبیل دیر رسیدن تعرفه‌ها و یا تاخیر در بازگشایی شعب، تبلیغات به نفع برخی از نامزدها و یا مخدوش بودن تعرفه‌ها را داشتیم که گزارش آن را به اعضای شورای نگهبان تقدیم کردیم.

کدخدایی تاکید کرد: طبق نظر اعضای شورای نگهبان مراتب تخلفات ریاست جمهوری را به قوه قضائیه ارسال کردیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم

به گزارش قدس آنلاین، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان عزیز به انجام می رساند.

ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمان عزیز از معلمانی که در فرایند نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان را یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنم.»

روز گذشته نیز معلمان و فرهنگیان در آستانه روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد