Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- سخنگوي کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي از تصويب لايحه عضويت ايران در مجمع مقامات مالياتي کشورهاي اسلامي خبر داد.

به گزارش ايرنا، سيدکاظم دلخوش اباتري درباره جلسه امروز(سه شنبه) کميسيون اقتصادي مجلس گفت: تقاضاي تحقيق و تفحص ازميزان مطالبات غيرقابل وصول و مشکوک‌الوصول بانکي کشور در اين جلسه با حضور رئيس کل بانک مرکزي بررسي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماينده مردم صومعه سرا درمجلس شوراي اسلامي افزود: سيف درباره تقاضاي تحقيق و تفحص مذکور گزارشي ارائه داد که براين اساس عوامل بيروني و دروني مطالبات غيرجاري نظام بانکي کشور تببين شد.
وي تصريح کرد: در گزارش بانک مرکزي اشاره شد که قوانين و مقررات تکليفي در حوزه بانکي و وضيعت اقتصادي کشور در ميزان مطالبات غيرقابل وصول و مشکوک‌الوصول تاثيرگذار بوده است.
دلخوش اباتري تاکيد کرد: مقرر شد بانک مرکزي درباره شرايط و ميزان مطالبات بخش خصوصي و دولت و همچنين مطالبات ناشي از حوادث غيرمترقبه تا 10روز آينده تهيه کند و به کارگروهي که دراين رابطه با حضور نمايندگان تشکيل مي شود ارائه دهد تا بعد از بررسي و جمع بندي در کارگروه، در جلسه کميسيون نيز مطرح و درخصوص تفحص از ميزان مطالبات غيرقابل وصول تصميم گيري نهايي شود.

**بررسي گزارش سيف درباره رسيدگي به وضعيت موسسه مالي و اعتباري کاسپين
سخنگوي کميسيون اقتصادي مجلس افزود: رئيس کل بانک مرکزي همچنين درخصوص اقدامات انجام شده براي رسيدگي به وضعيت موسسه مالي و اعتباري کاسپين ارائه و نمايندگان کميسيون نظرات خود را بيان کردند و مقرر شد در جلسات آتي در اين خصوص پيگيري هاي لازم ادامه يابد.
دلخوش اباتري يادآورشد: تصويب لايحه عضويت دولت جمهوري اسلامي ايران در مجمع مقامات مالياتي کشورهاي اسلامي از ديگر محورهاي کاري کميسيون در جلسه امروز بود.
سخنگوي کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: همچنين اعضاي کميسيون لايحه موافقتنامه بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري ارمنستان در مورد استفاده مشترک از دروازه مرزي نوردوز- مغري را بررسي و مصوب کردند.
به گزارش خانه ملت، لازم به ذکر است تقاضاي حشمت الله فلاحت پيشه نماينده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس براي تحقيق و تفحص از ميزان مطالبات غيرقابل وصول و مشکوک‌الوصول بانکي کشور به استناد ماده 214 آئين‌نامه داخلي مجلس شوراي اسلامي در نشست امروز کميسيون بررسي شد.
سيام**3061*1724
تنظيم کننده: ميترا بلندقامتي *انتشاردهنده: حسين فتح الهي



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد

معاونت حقوقی ریاست جمهوری از تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، با حضور وزرای دادگستری، ارتباطات و معاون حقوقی، برخی معاونان رئیس‌جمهوری، اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و برگزاری ٨ جلسه سه‌ساعته در روزهای تعطیل رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است. این لایحه بعد از تصویب در هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری