Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پيشکسوت تيم فوتبال استقلال پس از شکست اين تيم مقابل العين منصوريان را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش سرويس وزرشي جام نيوز، رضا رجبي درباره شکست استقلال مقابل العين امارات اظهار داشت: استقلال در بازي رفت هيچ برنامه‌اي نداشت و همين طور در ليگ برتر نيز بدون برنامه مقام دوم را کسب کرد و در استاديوم با گرفتن جشن ايسلندي همه چيز را به پايان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي ادامه داد:‌ استقلال مدت‌هاست که استراتژي و به عبارتي تاکتيک خاص و رو به رشدي را ندارد. حضور منصوريان در استقلال باعث شد تا بدترين اتفاقات در ابتداي فصل رقم بخورد و همچنين حضور اين مربي باعث شد بدترين اتفاق در آکادمي، تيم اميد و پاس تهران بيفتد و از همه مهم‌تر اينکه بدترين اتفاق شب گذشته شکل گرفت که ما تحقير شديم.

رجبي بيان کرد:‌ مربي‌ که استراتژي درستي ندارد و مدام در حال مصاحبه کردن است و از همه مهم‌تر اينکه نيمکت درستي حسابي‌ ندارد به چه درد استقلال مي‌خورد. آن‌هايي که در کنار منصوريان روي نيمکت هستند دغدغه‌اي در فوتبال ندارند. به نظر من مربيان بايد بدون دغدغه و داشتن شغل ديگر از صبح به فکر نتايج و تاکتيک‌هاي مختلف براي تيم باشند.

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال افزود:‌ جالب است که منصوريان در ميان صحبت‌هايش اعلام مي‌کند که اميد ابراهيمي و نورافکن را در اختيار نداريم. چطور نبود يک بازيکن 18 ساله باعث اين فاجعه مي‌شود؟ در صورتي که سر نخواستن اين بازيکن دعوا بود!!!!

رجبي ادامه داد: منصوريان بازي با الفاظ را خوب بلد است و اين مربي هيچوقت در دوران کاريش از اينکه استراتژي و ارنج تيمش اشکال داشته سخن نگفته است. تيم استقلال با جوانانش نباخت چرا که اکثر بازيکنان تيم، ملي پوش بودند. پادواني، غفوري، انصاري ،‌کاوه رضايي و خسرو حيدري، رابسون، مگويان و خيلي ديگر از نفرات سابقه حضور در تيم ملي را دارند پس چطور شما با بازيکنان جوان باختي؟ آقاي منصوريان شما به استراتژي خودت باختي.

وي اظهار داشت: گفته بودم پشت بردهاي استقلال برنامه اي وجود ندارد و بالاخره اتفاق بدي مي افتد و همان هم شد و کار خدا هم اين بود که باخت شب گذشته اين تيم در تاريخ به عنوان يک ننگ ثبت خواهد شد. مگر مي‌شود 90 درصد مالکيت بازي دست يک تيم عربي باشد؟ آن‌ها همان تيمي بودند که در تهران بازي کردند بنابراين از کره مريخ نيامده بودند. تيم العين به خوبي استقلال آناليز کرده بود و با توجه به اين مسئله توانست پيروز ميدان باشد.

رجبي ادامه داد: وضعيت نيمکت استقلال هم که کاملا مشخص است. علي چيني که معلوم نيست اصلا کجاي اين فوتبال است و کلي هم ادعا دارد تيم را تمرين مي‌دهد. تيمي که تمرين دهنده آن چيني باشد ديگر بهتر از اين نمي‌شود.

وي افزود: به نظر من بهتر است وزيرز ورزش بايد به اين مساله ورود کند و تصميمي درست را لحاظ کند. در حال حاضر يک نفر تصميم گيرنده باشگاه شده است. در باشگاه هيچ چيزي در جاي خود قرار ندارد و کميته فني هم ديده نمي‌شود و منصوريان هم حرف اول و آخر را مي‌زند. کاري به برد و باخت ندارم اما مطمئن باشيد اگر ما الان روي نيمکت استقلال بوديم ما را دار مي‌زدند و از همان جا هم اعلام مي‌کردند به خانه‌هايمان برويم اما اين آقايان از همان جا دنبال بازيکن آوردن براي سال آينده هستند. اول فصل اعلام کردم پرسپوليس با اختلاف 12 گل قهرمان ليگ برتر مي‌شود و حالا هم مي‌گويم فصل بعد همين پرسپوليس با اختلاف 120 امتياز قهرمان مي‌شود چرا که آن‌ها برنامه‌ريزي درست و حسابي دارند.

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال بيان کرد: به نظر من خط دفاع استقلال خيلي عقب بازي کرد و وقتي توپ را در اختيار مي‌گرفت برنامه‌اي براي حمله و مالکيت توپ نداشت و در نهايت اينکه سيستم و ارنجي که براي اين بازي لحاظ شده بود کارايي نداشت و از همه‌ مهم‌تر اينکه کار مربيگري تشخيص، تغيير و بهبود جريان بازي است که مربي العين متوجه اين مسئله شد و آن‌ها را پياده کرد اما منصوريان اين کار را انجام نداد.

رجبي در ادامه افزود: تيم استقلال 5 گل عقب است آن وقت منصوريان سوت مي‌زند!! آقا برو بشين سر جايت. اين ادا و اطوارها رو بهتر است در نياوري.

وي افزود: امير قلعه‌نويي با اين همه افتخار يک بار هم جشن نگرفت و در اين جشن ها حضور پيدا نمي‌کرد. اما اين آقا با يک مقام دومي روي سکو مي‌رود و تشويق ايسلندي مي کند اين کار ها سقف آرزوهاي استقلال را پايين مي‌آورد. اين مربي با کدام آمار و با کدام فوتبال بهترين مربي مي‌شود؟! حداقل اينکه پرسپوليس در بازي مقابل لخويا 6 – 7 موقعيت گل ايجاد مي‌کند اما نه اينکه استقلال با دفاع اتوبوسي 6 گل هم بخورد بعد اين آقا مي‌گويد 2 – 3 بازيکن بين المللي مي‌آورم. شما برويد به خانه تان آقا.

وي افزود:‌ شما بهتر است کريم باقري مربي پرسپوليس را روي نيمکت سرخ‌پوشان نظاره‌گر باشيد. اين مربي چگونه از لحاظ روحي و رواني به کار تيم مي‌آيد اما در مقابل نيمکت استقلال را نيز نظاره‌گر باشيد. آقايان کادر فني بايد براي اين تيم وقت مي‌گذاشتند تا اين اتفاقات تلخ رخ ندهد. به اين ترتيب وزن نيمکت استقلال و پرسپوليس را از اينجا مي‌توان فهميد. علي چيني بند کفش کريم باقري هم نمي‌شود. ببينيد کريم چقدر مصاحبه مي‌کند و علي چيني چقدر. بنابراين بايد فرق استقلال و پرسپوليس را از اين مساله متوجه شد. آب که بالا برود قورباغه ابو و عطا مي‌کند.

باشگاه
450


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خانه در رباط کریم چند؟

اگر قصد اجاره خانه در شهرستان رباط کریم را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی هزینه‌ها بپردازیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، برای اجاره یک واحد نوساز ۷۵ متری در رباط کریم به ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی نیاز دارید. اجاره این واحد ماهیانه سه میلیون تومان است.

یک خانه ویلایی با زیربنای ۸۵ متر و ۵ سال سن با ۱۲۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

برای اجاره یک واحد آپارتمان ۶۵ متری با سن ۱۰ سال در رباط کریم به ۴۰ میلیون ودیعه نیاز دارید. اجاره این واحد ماهیانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

آپارتمان دیگری در محله نصیرشهر رباط کریم با زیربنای ۷۲ متر و یک اتاق خواب و ساخت سال ۱۳۹۵ با ودیعه ۱۹۰ میلیون تومان و کرایه ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

با ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان می‌توان یک خانه ۲۲ ساله را با متراژ ۹۰ متر اجاره کرد. کرایه ماهیانه این خانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. همچنین، با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان می‌توانید یک خانه ۱۰۰ متری ۱۰ ساله را رهن کامل کنید.

برای اطلاع از قیمت اجاره واحد‌های دیگر و مشخصات آن‌ها جدولی که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود. بنابراین، اقتصادآنلاین دخل‌وتصرفی در قیمت‌ها ندارد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد