Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@22:51:27 GMT

کلاس‌های «زالو درمانی» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۹۵۶۸۱

کلاس‌های «زالو درمانی» برگزار می شود

جشنواره ملی طبیعت‌گردی، طب سنتی و گیاهان داروئی نطنزبا هدف فرهنگ سازی جهت رشد و توسعه زیر کشت بردن سطوح بیشتر از زمینهای کشاورزی در جهت ایجاد اشتغال، کارآفرینی و رشد اقتصاد خانواده‌ها و با همکاری مستقیم ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف برگزار خواهد شد .

کارگاه فرصت‌های کارآفرینی و بازاریابی و اشتغال در صنعت کشت گیاهان دارویی ویژه عموم، کلاس‌های حفظ سلامت ویژه عموم، تورهای نطنز گردی و طرق رود، صعود کوهنوردان به قله کرکس نطنز و مراسم جشن کودک و طبیعت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگاه‌های اولویت‌های کشت گیاهان دارویی منطقه نطنز و خواص آن، کلاس‌های حفظ سلامت ویژه عموم ، تور ابیانه نطنز، بازدید از موزه رهگشای بادرود، کارگاه نشاط و سلامتی را از طبیعت هدیه بگیریم و مراسم جشن اختتامیه نیز برپا خواهد شد.

همچنین در آخرین روز از دومین جشنواره ملی طبیعت‌گردی، طب سنتی و گیاهان داروئی نطنز ، مراسم کودک و طبیعت، کلاس‌های حفظ سلامت ویژه عموم ، کارگاه نشاط و سلامتی را از طبیعت هدیه بگیریم برگزار می‌شود و پایان این دوره از مراسم ، تور کویر نوردی متین آباد است.

همچنین نشست هم‌اندیشی متخصصان طب سنتی با حضور وزیر بهداشت در روز سه شنبه 6 تیر ماه از ساعت 16 تا 18 در دانشگاه آزاد اسلامی نطنز برگزار می‌شود .

دوره‌ها و کلاس های آموزشی طب سنتی ویژه متخصصین در این جشنواره با موضوع کلاس‌های ماساژ و زالو درمانی و تور شناسایی گیاهان دارویی منطقه کرکس نطنز برپا خواهد شد .

دومین همایش و جشنواره ملی طبیعت‌گردی ،طب سنتی و گیاهان داروئی 6 الی 9 تیر ماه در محل قلعه تاریخی کوهاب باغشهر نطنز برگزار می شود.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد

کریم محمدی رئیس اداره بهزیستی مهاباد گفت: جشنواره بازی‌های بومی‌محلی طرح سی بی آرمبتنی برجامعه ویژه معلولان روستاییان برگزار شد. 

وی افزود: افرادی که در این مرحله شهرستانی امتیاز کسب کنند به مرحله استانی و کشوری راه پیدا می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: سازمان بهزیستی برای ارتقای سطح توانمندی معلولان و اعتماد به نفس بالای آنها این جشنواره رو برگزار کرده و تصمیم بر این است که این جشنواره به صورت سالیانه برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • برداشت بی رویه گیاهان کوهی از طبیعت
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • توضیح سازمان غذا و دارو درباره زالوی طبی
  • فقط زالوی طبی عرضه شده در داروخانه ها مورد تأیید است
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • در زالودرمانی فقط زالوی طبی عرضه شده در داروخانه‌ها مورد تائید است
  • داروخانه‌ها مجاز به فروش زالوی طبی هستند
  • تنها زالوی طبی عرضه شده در داروخانه تأییدیه دارد
  • زالوی طبی عرضه شده در داروخانه مورد تایید است