Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع پلیس پاکستان عصر سه شنبه اعلام کردند جسد یکی از دستیاران نزدیک گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی افغانستان در شهر پیشاور پاکستان پیدا شده است.

به گزارش مشرق، گزارش پلیس حاکی است جسد حاجی محمد فریدکه آثار چندین گلوله بر آن دیده می شود، در نزدیکی یک مسجد در اطراف پیشاور پیدا شده است.
حاجی محمد فرید درحال بازگشت از مسجدی به خانه اش در پیشاور بوده که از سوی افراد مسلح هدف حمله قرار می گیرد و در دم کشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.صبح امروز نیز برخی منابع افغان از کشته شدن دستیار حکمتیار در پیشاور خبر داده بودند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روس‌ها

منابع روسی از انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف خبر دادند.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، منابع روسی از هدف قرار دادن انبار پهپاد‌های اوکراینی در خارکوف خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که صبح امروز منطقه صنعتی اوستووو هدف قرار گرفت و به دنبال آن آمبولانس‌ها به محل حمله شتافتند.

منابع روسی از زخمی شدن دستکم ۳۰ نظامی اوکراینی در جریان حمله به خارکوف خبر دادند.

اسپوتنیک گزارش داد: در واکنش به حمله‌های نیرو‌های مسلح اوکراین به اهداف غیرنظامی، نیرو‌های روسی به طور مرتب اهداف نظامی اوکراین و زیر ساخت‌های صنعتی و مراکز نظامی و ارتباطاتی را هدف قرار می‌دهند.

دیگر خبرها

  • ربایندگان یسنا به جرم خود اقرار کردند
  • فرمانده انتظامی گلستان: ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • جزئیات جدید از ماجرای گم شدن یسنا / ربایندگان اقرار کردند
  • شهادت ۵ مبارز فلسطینی در طولکرم
  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روس‌ها
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر پیدا می‌کند
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد