Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-09@05:35:27 GMT

با کودکانتان «ماروپله راه تندرستی» بازی کنید

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۹۶۰۱۴

با کودکانتان «ماروپله راه تندرستی» بازی کنید

با آغاز ماه مبارک رمضان و شروع فعالیت نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، دفتر طب سنتی ایرانی ــ اسلامی همچون سال‌های گذشته در بخش دانشگاهی این جشنواره حضور یافته و به ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان حوزه طب سنتی ایرانی می‌پردازد.

ارائه مشاوره رایگان و آموزش اصول صحیح زندگی سالم با بهره‌گیری از تدابیر طب سنتی ایرانی به‌عنوان یکی از برترین برنامه‌های بخش دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در دوره‌های پیشین، امسال نیز با حضور متخصصان طب سنتی ایرانی، از بخش‌های ثابت نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غرفه کودکان دفتر طب سنتی ایرانی ــ اسلامی که در سال‌های گذشته پذیرای کودکان بی‌شماری بود، امسال نیز آماده بازدید کودکان و والدین آنها بوده و کودکان می‌توانند با کشیدن نقاشی کنار دیگر هم‌سن‌وسالان خود و بهره‌گیری از حضور یکی از روانشناسان باتجربه کودک، لحظات شادی را گذرانده و برنده جوایزی از جمله بازی «ماروپله راه تندرستی» که بر اساس آموزه‌های طب سنتی ایرانی برای آموزش کودکان تهیه شده است، باشند.

توزیع بروشورهای آموزشی با محوریت سبک زندگی سالم با آموزه‌های طب سنتی ایرانی و تدابیر تندرستی در ماه مبارک رمضان، بروشورهای اطلاع‌رسانی در خصوص سلامتکده‌ها و کلینیک‌های ویژه طب سنتی ایرانی سراسر کشور، معرفی کتاب‌های مورد تأیید حوزه طب سنتی ایرانی و برگزاری مسابقه برای بازدیدکنندگان و اهدای جوایز به برندگان، از دیگر برنامه‌های غرفه دفتر طب سنتی ایرانی ــ اسلامی در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

گفتنی است، بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از امروز (هشتم) تا بیست ‌و چهارم خرداد ماه در مصلای بزرگ امام‌خمینی(ره) دایر می‌شود.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان اعتیاد باید اجتماع محور باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، صبح چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: اعتیاد مسئله‌ای اجتماعی است و درمان آن هم ضرورتاً باید اجتماع محور باشد و در کنار آن به مباحث پیشگیری، مبارزه و آموزش پرداخته شود.

وی افزود: اولویت دهکده تندرستی با احداث سوله‌های نگهداری معتادان متجاهر است که باید سریعاً به مرحله اجرایی و زمانبندی قبلی برسد.

استاندار کرمان گفت: معتادان متجاهر چهره زننده‌ای را در سطح شهر ایجاد کرده‌اند و ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر باید حمایت‌ها را برای ساخت دهکده تندرستی داشته باشد.

فداکار، با بیان اینکه مزایده خودروهای توقیف شده در کرمان به خوبی برگزار شد و استان هم باید از فروش این خودروها منتفع شود افزود: استان کرمان هزینه‌های زیادی را در حوزه نیروی انسانی، اجتماعی و فرهنگی مبارزه با مواد مخدر می‌دهد و باید از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر حمایت شود.

استاندار کرمان گفت: اعتقاد واقعی دارم که اثرگذاری طرح‌ها و آموزش‌ها از سن پایین و در مدارس بسیار بیشتر است و سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش، نتیجه‌بخش خواهد بود.

گفتنی است در این نشست تاکید شد تا فاز نخست دهکده تندرستی کرمان تا اوایل تابستان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 6100686

دیگر خبرها

  • درمان اعتیاد باید اجتماع محور باشد
  • معلمان پرچم‌دار زنده نگه داشتن هویت ایرانی اسلامی در کودکان و نوجوانان هستند
  • بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل به ایستگاه آخر رسید
  • مراکز سیار کانون امسال توسعه می یابد
  • نگاهی به یک نمایشگاه هنری قرآنی/ مسؤولیتی که امید را زنده می‌کند
  • کانون پرورشی با ۱۰۰۰ کتاب به نمایشگاه بین‌المللی کتاب رفت
  • نشست تخصصی قرآن پژوهی برگزار می‌شود/ بازخوانی مصحف شریف کوفی
  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه