Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، دستمزد داوران در 7 سال گذشته افزایش چشمگیری نداشته و اکنون هر داور برای قضاوت در هر بازی لیگ برتری حدود 600 هزار تومان دستمزد دریافت می‌کند این در حالی است که فراز کمالوند سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در جلسه‌ هم اندیشی مربیان در لیگ برتر به اسدی دبیر فدراسیون فوتبال پیشنهاد داد که هر باشگاه 100 میلیون تومان برای پرداخت دستمزد داوری به سازمان لیگ بدهد و به این ترتیب بودجه ای یک میلیارد و 600 میلیون تومانی برای دستمزد داوری در ابتدای فصل در سازمان لیگ وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این بودجه، دستمزد هر داور وسط برای قضاوت در لیگ برتر رقمی در حدود 15 میلیون تومان تعیین شود. در آنصورت اگر داوری اشتباه کند و 4 هفته از قضاوت در لیگ برتر محروم شود 60 میلیون تومان از نظر مالی متضرر خواهد شد و همین انگیزه مالی باعث می‌شود که داوران بیش از گذشته در قضاوت‌شان وسواس و دقت به خرج بدهند.
از سویی دیگر برخی از مربیان مثل رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده معتقد است که تیم‌ها نباید دستمزد داوران را از محل بودجه خود بدهند در آنصورت ممکن است با هر سوت اشتباهی که به صدا دربیاید مربیان و اهالی باشگاه از داوران انتقاد کنند و بگویند پولشان را ما می‌دهیم و اشتباه‌شان را داوران مرتکب می‌شوند!
در حال حاضر هنوز هنوز مشخص نیست که مسئولان ارشد فوتبال با کدام یک از این دو پیشنهاد موافقند اینکه دستمزد داوران همانند سال‌های قبل باشد یا اینکه باشگاه‌ها دستمزد داوران را برای ایجاد انگیزه بیشتر در داوران و قضاوت‌های بهتر بپردازند.
هرچند راه میانه ای هم وجود دارد و اینکه برخی از پشکسوتان داوری مدعی‌اند می‌توانند با جذب اسپانسر دستمزد داوران را در حد معقولی افزایش بدهند به شرطی که در کار آنها دخالتی نشود.
انتهای پیام/آ

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقات جام ملت‌های زیر ۱۷ سال دختران آسیا ۲۰۲۴ – اندونزی در حالی ۱۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در بالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مهسا قربانی از ایران به عنوان داور برای قضاوت در این رقابت‌ها انتخاب شده است.

کد خبر 6091962

دیگر خبرها

  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو