Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@18:54:21 GMT

طرز تهيه اردور ژلاتيني با بيسکويت ترد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۹۶۲۶۴

خبرگزاري آريا -


طرز تهيه اردور ژلاتيني کرم پنير

اردور يا همان پيش غذا يک بشقاب کوچک حاوي غذا و يا يک نوشيدني است که قبل از وعده غذايي و يا غذاي اصلي سرو مي شود و محتويات و نوع آن داراي هم خواني با غذاي اصلي است. در اين مطلب طرز تهيه اردور خوشمزه کرم پنير را به شما آموزش مي دهيم.

مواد لازم براي اردور ژلاتيني با بيسکويت ترد :
پنير لبنه 350 گرم فلفل دلمه اي قرمز2 عدد روغن زيتون80 ميلي ليتر پياز متوسط يک عددادويه مخصوص مرغ و ماهيبه ميزان لازم يا يک قاشق مرباخوريژلاتينيک قاشق غذاخوريآبيک سوم پيمانه (80 ميلي‌ليتر)نمکبه ميزان دلخواهبيسکويت ترد (کراکر نمکي)به تعداد لازمسس کچاپبراي تزيين

طرز تهيه اردور کرم پنير :
ابتدا پياز و فلفل‌دلمه‌اي‌ها را به شکل نگيني خرد کرده با روغن زيتون تفت مي‌دهيم تا کاملا نرم و سبک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس ادويه و نمک را به آنها اضافه کرده، باز کمي تفت مي‌دهيم؛ البته پيازها نبايد طلايي شوند.

يک پيمانه آب به مواد اضافه کرده و مي‌گذاريم حدود 20 دقيقه با حرارت ملايم بپزند.

مخلوط حاصل را پس از اينکه حرارت خود را از دست داد داخل پارچ ميکسر مي ريزيم و مخلوط مي کنيم تا يکدست شود. داخل کاسه اي گود پنير را با پشت ليسک نرم کرده مايه پياز و فلفل را به آن اضافه مي‌کنيم و با ليسک مخلوط مي‌کنيم تا مواد يکدست شود.

ژلاتين را روي آب سرد پاشيده هم مي زنيم و روي بخار آب جوش يا داخل مايکروويو قرار مي دهيم تا ذوب شود.

پس از اين مدت ژلاتين را با مايه مخلوط کرده داخل قالب سيليکوني مورد نظر مي ريزيم و به مدت 6 ساعت در يخچال قرار مي دهيم.

بهتر است قالب را با اسپري روغن چرب کنيم. پس از اين مدت کرم را از داخل قالب ها خارج کرده روي بيسکويت هاي ترد بر مي گردانيم و داخل حفره هاي پشت قالب را توسط قيف با سس کچاپ پر مي کنيم.

لازم به ذکر است من براي اين دستور از قالب سيليکوني که در تصوير مشاهده مي‌کنيد استفاده کرده‌ام که سايز مستطيل آن درست با ابعاد بيسکويت ترد همخواني دارد.

منبع : مجله زندگي ايده آل - bartarinha.ir



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود

ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: بیش از ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد در قالب طرح جهش تولید زیر کشت می‌رود.

مجید طائف در حاشیه بازدید از مزارع الگویی بروجرد در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: تعهد ما در شهرستان بروجرد در قالب طرح جهش تولید در دیمزارها ۲۲ هزار و ۶۹۶ هکتار بوده که تاکنون  ۱۹ هزار و ۳۷۵ هکتار زیر کشت رفته است.

وی ادامه داد: طی دو سال ۲۷ دستگاه ادوات کشاورزی برای این شهرستان در قالب این طرح برای کشاورزان تامین شده است.

طائف اظهار کرد: ۲۹ کارشناس برای اجرای طرح جهش تولید در شهرستان بروجرد در حال فعالیت بوده و ۵ مرکز خدمات کشاورزی نیز برای این مهم در نظر گرفته شده است.

این مسئول به جزئیات اجرای طرح در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ابلاغی گندم ۹۰۰۰ هکتار بوده که ۱۱ هزار و ۹۰۰ هکتار کشت شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان تصریح کرد: تعهد ستاد در جو ۷۵۰۰ هکتار بوده که ۶۵۰۰ هکتار اجرایی شده است. همچنین نخود ۷۵۰ هکتار بوده که ۶۵۶ هکتار انجام شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها می‌تواند ما را در بحث تولید غلات به خوکفایی برساند، یادآور شد: با توسعه این طرح می‌توان امیدوار بود که قسمت مهمی از غلات در آینده در دیمزارها تولید شوند.

طائف با بیان اینکه جهش تولید در دیمزارها می تواند به امنیت غذایی کشور کمک کند، اظهار کرد: طرح‌ها و پروژه‌هایی که در قالب این طرح بزرگ پیگیری می‌شوند می‌توانند اثرات بسیار مثبتی در مقاومت گیاهان به استرس‌های محیطی داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش روز چهارم، پخت مرغ با سبزی معطر
  • آیا آتش‌بس در غزه از کانال مصر برقرار می شود؟
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • یک دسر بهاری خوشمزه با توت فرنگی
  • عوارض مصرف زیاد پنیر
  • طرز تهیه دسر شکلاتی رژیمی، با خیال راحت دسر بخورید!
  • آموزش روز دوم، طرز تهیه مرغ خیارشوری
  • قابل توجه کسانی که هر روز پنیر می خورند
  • فوت‌وفن تهیه دلمه برگ مو / ترکیب سبزی دلمه برگ مو؛ برای نرم و ترد شدن برگ‌های مو چه کنیم؟
  • هشدار به کسانی که هر روز پنیر میخورند