Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز | تقاطع غیرهمسطح سه‌راه تقی‌آباد ۱۰ خرداد به‌طور رسمی با حضور شهردار تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ضمن اعلام خبر فوق افزود: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح سه‌راه تقی‌آباد که وظیفه ساماندهی ترافیک در تقاطع پرتردد جاده ورامین- تهران با جاده تهران- امین‌آباد را بر عهده دارد، امروز صبح دهم خردادماه، طی مراسمی با حضور محمدباقر قالیباف، شهردار تهران افتتاح و تحویل شهروندان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جاوید با بیان آنکه تقاطع جاده ورامین- تهران با جاده تهران- امین‌آباد موسوم به سه‌راه تقی‌آباد ازجمله تقاطع‌های پرتقاضای سفر است که به‌دلیل واقع شدن در یکی از مبادی ورودی شهر تهران در بیشتر ساعات شبانه روز با ترافیک سنگین مواجه بوده است، یادآور شد: پروژه تقاطع غیرهمسطح سه‌راه تقی‌آباد در ادامه تلاش‌های مدیریت شهری در جهت ساماندهی وضعیت ترافیک در مبادی ورودی شهر تهران، در مدت زمان حدود 2سال تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

وی این تقاطع غیرهمسطح را شامل یک پل اصلی و یک زیرگذر جنوب به شمال دانست و افزود: پل روگذر تقاطع سه‌راه تقی‌آباد سازه‌ای با پایه بتنی و عرشه فلزی به طول 65متر است و طول کلی آن با احتساب رمپ‌های ورودی و خروجی به 400متر می‌رسد. همچنین مسیر زیرگذر این تقاطع، سازه‌ای متشکل از شمع و عرشه بتنی به طول 35متر است و طول کلی آن با احتساب رمپ‌های ورودی و خروجی به 300متر می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه اجرای تقاطع غیرهمسطح سه‌راه تقی‌آباد علاوه بر تأمین مسیر حرکت جنوب به شمال، سبب تأمین گردش‌های ترافیکی شمال به شرق(دسترسی تهران به امین‌آباد) و جنوب به شرق (ورامین به بزرگراه امام علی(ع)) نیز شده ‌است، کاهش بار ترافیک در ساعات اوج تردد، کاهش زمان سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری و همچنین صرفه‌جویی در مصرف سوخت را به‌عنوان مهم‌ترین تأثیرات بهره‌برداری از این پروژه برشمرد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز

فرهودی در طی بازدید از پروژه‌های آموزشی در شهر تبریز بر اهمیت تسریع بهره برداری از پروژه‌های آموزشی در این کلانشهر تاکید کرد. 

وی در این بازدید‌ها ضمن تاکید بر اهمیت توسعه فضا‌های آموزشی در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: کلان‌شهر تبریز به لحاظ وسعت بزرگ خود نیازمند توجه ویژه ای است و ما این قول را می‌دهیم که تا پایان سال ۱۴۰۳ ۸۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام در سطح این کلانشهر را تمام کرده و تحویل جامعه آموزش و پرورش استان دهیم. 

فرهودی اذعان کرد: امیدواریم تا در سال ۱۴۰۳ با کمک و همت خیران محترم و همکاری و هماهنگی شهرداری تبریز نسبت به آغاز پروژه‌های جدید در شهرستان تبریز اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی در طی بازدید‌های خود از پروژه‌های ۱۲ کلاسه حاج کریم مردانی آذر شهرک مرزداران، ۱۲ کلاسه هاجر ناحیه ۲، مدرسه روستای الوار ناحیه ۲ و مدرسه شهید قنبری لاله بازدید کرده و راهکار‌ها و دستورات لازم را در جهت تسریع در بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه ها به پیمانکاران و ناظران پروژه‌ها ابلاغ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان