Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@13:41:51 GMT

ماه مبارک رمضان زمان بارش رحمت و مغفرت الهی است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۹۷۱۹۳

ماه مبارک رمضان زمان بارش رحمت و مغفرت الهی است

حجت الاسلام عبدالهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان در رابطه با فرصت های ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: فرصت روزه داری در ماه رمضان فرصتی ارزشمند برای تمامی مومنین می باشد که خداوند با نظر لطف و رحمت خاص خود برای ما فراهم نموده است و این ماه مبارک، زمان بارش رحمت الهی می باشد و مهمترین درخواست ما از خداوند باید، درخواست جهت قرار گرفتن در فضای معنوی این ماه مبارک می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: روزه داری از عبادات اختصاصی انبیاء گذشته بوده که خداوند برما منت نهاده وتوفیق آن را به ما عنایت کرده و آنچه در روزه داری اساس کار است، اخلاص وکار را فقط برای خدا انجام دادن می باشد،ماباید تلاش کنیم آنچه را انجام می دهیم در حد توان خاص و فقط برای رضای خدا باشد تا ماندگار شده و آثار آن هبت و نابود نشود.

وی در ادامه افزود: با روزه داری تمرین در برابر وسوسه های شیطان را باید تمرین کنیم و آن را در زندگی روزمره خود نیز وارد کنیم و از سستی و کاهلی در کار و امورات محوله اجتناب کنیم و این حالات را بتوانیم تا رمضان سال آینده و بازسازی روحی دوباره در خودمان حفظ کنیم.

وی گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن بر قلب نازنین پیامبر اسلام(ص) می باشد و قرآن مانند یک نسخه شفا بخش برای تمام بیماریهای روحی و جسمی بوده که برای تمامی حالات و مقاطع زندگی ما برنامه دارد و شرط استفاده و بهره مندی از آن در قدم اول الفت و انس با قرآن کریم و در مقاطع بعدی نیز می توانیم شاهد بهره مندی از معجزات معنوی آن در زندگی خودمان باشیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع بعد از ظهر چهارشنبه طی آئینی در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس از حجت‌الاسلام والمسلمین رضا طبیب‎‌زاده مجری و کارشناس برنامه «سحرخیزان» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه فارس، تجلیل کرد.

ویژه برنامه سحرگاهی سیمای فارس در تلاش بود با برنامه‌های جذاب قرآنی، معنویت لحظات سحرگاهی را برای مخاطبان دوچندان کند.

ارتباط زنده با خبرنگاران شهرستان‌ها و مطلع کردن بینندگان از حال و هوای سحرگاهی این مناطق، ادعیه و مناجات‌خوانی، گزارش‌های مردمی و بیان احادیث و روایات در خصوص ماه مبارک رمضان از جمله بخش‌های این برنامه بود که در طول ماه مبارک رمضان به مدت ۶۰ دقیقه زنده از سیمای فارس روی آنتن می‌رفت.

کد خبر 6081362

دیگر خبرها

  • خداوند در عذاب‌های جهنم چقدر تخفیف می‌دهد؟!
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • بارش رحمت الهی در استان کویری یزد
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • رژه نیروهای مسلح در کرمان زیر باران رحمت الهی
  • فیلم| رژه نیروهای مسلح در کرمان زیر باران رحمت الهی
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • شکرگزاری مردم از بارشهای رحمت الهی در 19 شهرستان کرمان