Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@21:11:58 GMT

روشهايي براي تحريک جنسي مناسب شوهرتان

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۹۸۱۵۳

خبرگزاري آريا -


روشهايي براي تحريک جنسي مناسب شوهرتان
چگونه ميتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسي بوجود آمده، مجدداً گرم کنيد؟
چگونه ميتوان آقايان را به اوج لذت جنسي رساند؟
نقاط تحريک پذير آقايان کجاست؟
چگونه بايد با شوهر تان برخورد رفتاري موثر جنسي داشته باشيد؟
هدف از ثبت و درج اين مطلب ايجاد روابط صميمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رابطه جنسي نقش بسيار مهمي در ازدواج دارد، ولي با اينحال زوج هاي زيادي بدون توجه عميق به آن زندگي ميکنند. در اين بحث از ديدگاه مرد و زن نحوه صحيح رابطه جنسي را بررسي مي کنيم .همه مي دانند که رابطه جنسي حياتي ترين جزء همه ي ازدواج هاست.
پس اگر يکي يا هر دوي زوجين علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه مي شود؟ تحقيقات نشان داده است که درصد انبوهي از چننين ازدواج هايي با شکست مواجه مي شود. (بعد از مسايل مالي، مسايل جنسي دومين دليل براي طلاق شناخته شده است) نااميد نشويد. راه هاي زيادي براي جلوگيري از آن وجود دارد. در اينجا سه راه براي جان بخشيدن دوباره به زندگي جنسي براي شما فراهم آمده است. پس اگر مي خواهيد کانون خانواده تان ، مراحل زير را دنبال کنيد.
به خودتان متکي باشيد
فرقي نمي کند که همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان کند؛ تحريکات و شور جنسي او به هيچ وجه شبيه به شما نيست. به همين دليل غيرمنطقي است اگر انتظار داشته باشيد هر زمان شما تحريک شديد در اختيارتان باشد. بايد ياد بگيريد که چطور گهگاه نيازهايتان را کنترل کنيد. احتمالاً تصور خواهيد کرد که عادلانه نيست و مطمئناً عصباني خواهيد شد.
البته بايد که زوج ها تا آنجا که مي توانند در زندگي جنسي خود با همسرشان انرژي لازم را صرف کنند، اما بااينحال باز هم ممکن است زمان هايي وجود داشته باشد که شما آمادگي رابطه ي جنسي را داشته باشيد در حاليکه همسرتان ندارد.
اين مسئله اي کاملاً نرمال و طبيعي است و بايد آن را بپذيريد. هرچه تلاش همسرتان براي فهميدن شما و نيازهايتان بايد بيشتر شود، تلاش شما نيز در درک اين تفاوت ها بايد افزايش يابد. قسمتي از اين درک و پذيرفتن با اتکاي گاه و بيگاه شما به خودتان براي ارضاي ميل جنسيتان نشان داده مي شود. اگر اطمينان داشته باشيد که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه مي کند، انجام اينکار با راحتي بيشتري صورت خواهد گرفت.

تنوع، مزه ي زندگي است
احتمالاً زندگي جنسي شما دچار يکنواختي شده است. حتي مهيج ترين فرد در رابطه جنسي هم اگر رابطه جنسي برايش تکرار مکررات شود، از آن دلزده خواهد شد. اگر اين مورد را در رابطه جنسي خودتان با همسرتان هم مشاهده مي کنيد، پس وقتش رسيده که کمي تنوع وارد اين رابطه کنيد. براي جلوگيري از يکنواختي جنسي، بايد کمي خلاق باشيد.
* مکاني جديد انتخاب کنيد : هميشه يک گوشه خاص براي معاشقه جنسي خود انتخاب نکنيد
* لباس زبر هاي مناسب و جديد بخريد
* عطر خوشبو استفاده کنيد
* حتما مسائل بهداشتي و نظافتي را رعايت کنيد : آرايش و زدودن موهاي زائد بسيار مهم است و نشانه اهميت دادن به شريک زندگي خود مي باشد .
* معمول است که مرد در رابطه جنسي پيش قدم مي شود . بد نيست براي تنوع زن نيز گاهي پيش قدم شود .
*رفتار تحريک آميز داشته باشيد : عشوه و ناز زنانه جنسي قبل از نزديکي سبب تحريک شديد مرد مي شود
* با آرامش و مهرباني با او رفتار کنيد : خشن و عجول نباشيد . سعي کنيد با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامي همسر را تحريک کنيد . بگذاريد او نشانه هاي عشق و محبت را در شما ببيند و به ارامي به او نزديک شويد ...
* بوسه قديمي ترين نقطه شناخته شده براي تحريک :است که شامل بوسيدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و يا هر قسمتي از بدن همسر باشد که پيدا کردن نقطه هاي حساس تر مدتي طول مي کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسي مرد و زن نقاط مربوطه شناخته مي شود.
* گفتار هاي عاشقانه : تحريک فقط به نوع فيزيکي محدود نمي شود و نوع رواني نيز دارد که بايد به صورت همزمان استفاده شود صحبت هاي عاشقانه که هنگام رسيدن زن و شوهر به هم رد و بدل مي شود بسيار پر اهميت است .
* لمس و نوازش با حوصله : سطح داخلي ران ( مرد و زن ) و لب هاي فرج ( زن ) ، بيضه و نواحي اطراف آن (مرد) ، گرفتن و فشردن کمر ( زن و مرد ) ، کليتوريس زن که تحريک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد.
* همانند گنجشک آميزش نکنيد و همسر خود را با آرامش آماده و راضي سازيد . سعي کنيد در اولين مرحله همسر خور را در شرايط نعوظ کامل قرار دهيد : در مردها با تحريک آلت تناسلي و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم مي شود ( بلند شدن و سفتي آلت تناسلي در مرد را نعوظ مرد گويند ) . در خانمها نعوظ يعني تحريک و سفتي کليتوريس و نوک پستان .
* فراهم کردن تحريک لازم در همسر : مرد با فکر و يا در نظر آوردن نقاط شهوت انگيز و يا عوامل رواني نعوظ به او دست داده و اغلب در اين حالت تحريک شده به حساب مي آيد آنچه بر زن لازم است تحريک موضعي نيست بلکه تحريک موقعي است و آن زماني است که مرد در حاليکه دخول انجام مي دهد نعوظ وي کاهش مي يابد و دخالت زن با تحريک مرد در حالي که عضلات مهبل را بر روي آلت مرد فشار داده رانها را بهم نزديک مي کند و امکانا با دست ماليدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات وي ، نعوظ مرد برگشته و مرد را راضي مي سازد.
* مرد بايد در آغاز رابطه جنسي ذهن و فعاليت خود را متوجه تحريک و آماده کردن زن نمايد. و البته زن نيز بايد به آماده سازي مردش در اين مرحله توجه داشته باشد
* مرد هر چه بيشتر بتواند با مهارت زن را تحريک کند زن در ادامه هر کاري مرد طالب باشد انجام مي‌دهد. اين مسئله براي خانم ها نيز صادق است .
*زمان دخول بهترين زمان براي سخنان محبت‌آميز است. در اين لحظه از همسر خود قدرداني کنيد و او را بهترين بناميد که اين خود سبب

افزايش روابط زناشويي و استحکام زندگي مي شود
*به همسر خود بفهمانيد که رابطه جنسي با او سبب آرامش او مي شود و مي خواهيد با اين عمل عشق و محبت خود را بيشتر به او ثابت کنيد و هدف فقط ارضاء جنسي-جسمي نيست بلکه روح معنوي شما نيز با اين عمل ارضاء مي شود .
*بهتر است با همسر خود از قبل هماهنگ کنيد که اسپرم کجا ريخته شود چرا که اين مطلب سبب آرامش خاطر بيشتر طرفين و تحريک بيشتر مي شود.
* شوهر بايد زماني که مطمئن نشده که زن به اوج لذت و ارضا شدن نزديک نشده از ارضاء خود جلوگيري کند. ديدن ارگاسم و ارضاء زن براي مرد بسيار ارزشمند و تحريک کننده است . سعي کنيد اول زن به اوج لذت برسد و مرد با کمي فداکاري و خويشتن داري بعد از زن ارضاء شود .
وقتي اول زن ارضاء شود تمايل جنسي مرد بيشتر ميشود و مي تواند براحتي خود را به اوج لذت برساند ولي وقتي مرد اول ارضاء شود زن او را ناتوان جسمي مي بيند و تصور بر آن دارد که مردش به او در اين لحظه توجه کمتري دارد و اين مسئله مي تواند باعث تاخير و حتي عدم ارضاء زن شود . به محض شروع ارضا از طرف زن، مرد نيز مي‌تواند خود را ارضا کند. بهترين شيوه ارضا‌شدن، همزماني آن بين طرفين است.

* توجه به اين نکته مهم است که معمولاً مردها پس از ارضاشدن يا مي‌خوابند، يا پشت به زن مي‌کنند. در صورتي که کاري که بايد انجام دهند اين است که شروع به بغل کردن و نوازش زن کنند. و به او آرامش دهند تا استراحت کند.
* شايسته است که زن شربتي گوارا تهيه نموده و بعد از پايان ، براي همسر خود بياورد.
*در آخر بعد از انجام رابطه جنسي بهتر است از همسر خود تشکر کنيد.
و...هزاران کار ديگر هست که مي توانيد براي از بين بردن يکنواختي موجود در رابطه تان انجام دهيد.

اگر همه چيز عمل نکرد، صادق ومهربان و قاطع باشيد
زوج هاي زيادي بوده اند که بي علاقگي و نارضايتي يکي از زوجين از رابطه جنسي باعث جدايي آنها شده است. البته شما هم ممکن است به فکر اينکار بيفتيد. اما بدانيد طلاق يا برقراري رابطه ي جنسي با افرادي غير از همسر تان (خيانت به همسر) ، راه حل هاي مناسبي نيستند. درست است که عشقبازي با غير مي تواند مشکلتان را حل کند، اما بدانيد که در طولاني مدت مشکلات بيشتري نيز برايتان ايجاد مي کند و باعث خراب تر شدن ازدواج تان هم مي شود. حتي اگر ازدواجتان هم سالم باقي بماند، درد و رنجي که همسرتان از عشقبازي شما با کس ديگري متحمل مي شود، بي اندازه است.

طلاق هم راه حل خوبي به شمار نمي رود. اگر به جاي پيدا کردن راه حل و برطرف کردن مشکل، از آن فرار کنيد(پاک صورت مسئله)، ممکن است زوج ديگري پيدا کنيد که او نيز از نظر جنسي با شما ناهماهنگ و ناسازگار باشد، و بهتر است از خود بپرسيد اين کار را تا کجا ادامه خواهيد داد؟
قبل از اينکه بار و بنديلتان را جمع کنيد و همسرتان را ترک کنيد، ببينيد آيا همسر تان از اين جريان خبر دارد؟ اطلاع دارد که شما از رابطه ي جنسيتان با او ناراضي هستيد؟

کار ار به دعوا نکشانيد. تقصيرها را به گردن او نيندازيد، انتقاد نکنيد، فقط خيلي آرام به او در مورد مشکلات تان صحبت کنيد بگوييد که به خاطر اختلافاتي که در روحيات جنسي شما وجود دارد، مي خواهيد کاري کنيد که به بهبود رابطه تان منتهي ميشود و براي اين کار همکاري بيشتر او کمک ميکند و بايد براي بهتر شدن ارتباطشان هردو فعالانه رفتار نمايند و براي اين امر بايد حتي با کنار گذاشتن خجالت و تعصبات به متخصصين مربوطه مراجعه نمايند.
افکار خود را با او در ميان بگذاريد. اين را به صورت يک تهديد مطرح نکنيد. فقط ميزان اميدواري خود را با او در ميان بگذاريد. به او فرصتي دوباره براي اصلاح و سازگار شدن بدهيد، و منتظر نتيجه ي آن شويد
منبع:jensiamozesh.persianblog



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدحالی چند تن از هواداران تراکتور

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی در رابطه با بدحالی چند تن از هواداران تراکتور در دیدار با ذوب آهن توضیحاتی ارائه کرد.

شب گذشته تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از سد ذوب‌آهن گذشت و به جمع ۸ تیم پایانی راه پیدا کرد. در خلال بازی چند تن از تماشاگران تراکتور از شدت ناراحتی بدحال شدند که در این میان یکی از آنان به علت وخامت حالش توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

وحید شادی‌نیا، در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با این موضوع اظهار کرد: مطابق گزارش‌های دریافتی به غیر از یک تماشاگر که به دلیل شرایط بد جسمانی‌اش به بیمارستان شهید مدنی تبریز منتقل شده، بقیه تماشاگران بدحال این مسابقه به صورت سرپایی در ورزشگاه درمان شدند. هوادار انتقال داده شده به بیمارستان هم تحت معالجه بوده و جای نگرانی وجود ندارد.

او ادامه داد: همچنین «گریگول» بازیکن ذوب آهن از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود که شب گذشته در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بستری شد و در حال حاضر مرخص شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رابطه استفاده از آسانسور با کاهش عمر
  • ۷ نشانه که می گوید باید کسی که دوستش دارید را ترک کنید
  • دُم خروس بیرون زد!
  • طبقه کارگر به تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پیوست
  • توخل جواب رئیس بایرن را داد
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟