Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@12:56:26 GMT

امروز؛ افتتاح تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی آباد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۹۸۲۹۸

امروز؛ افتتاح تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی آباد

علیرضا جاوید افزود: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی آباد که وظیفه ساماندهی ترافیک در تقاطع پرتردد جاده ورامین - تهران با جاده تهران - امین آباد را بر عهده دارد، صبح روز چهارشنبه دهم خردادماه سال جاری، طی مراسمی با حضور دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران، افتتاح و تحویل شهروندان خواهد شد.

وی با بیان آنکه تقاطع جاده ورامین - تهران با جاده تهران- امین آباد موسوم به سه راه تقی آباد از جمله تقاطع‌های پرتقاضای سفر است که به دلیل واقع شدن در یکی از مبادی ورودی شهر تهران در بیشتر ساعات شبانه روز با ترافیک سنگین مواجه بوده است، یادآور شد: پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی آباد در ادامه تلاش های مدیریت شهری در جهت ساماندهی وضعیت ترافیک در مبادی ورودی شهر تهران، در مدت زمان حدود ۲ سال تکمیل و آماده بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاوید، این تقاطع غیرهمسطح را شامل یک پل اصلی و یک زیرگذر جنوب به شمال دانست و افزود: پل روگذر تقاطع سه راه تقی‌آباد سازه‌ای با پایه بتنی و عرشه فلزی به طول ۶۵ متر است و طول کلی آن با احتساب رمپ‌های ورودی و خروجی به ۴۰۰ متر می‌رسد. همچنین مسیر زیرگذر این تقاطع، سازه ای متشکل از شمع و عرشه بتنی به طول ۳۵ متر است و طول کلی آن با احتساب رمپ های ورودی و خروجی به ۳۰۰ متر می رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه اجرای تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی آباد علاوه بر تامین مسیر حرکت جنوب به شمال، سبب تامین گردش های ترافیکی شمال به شرق(دسترسی تهران به امین آباد) و جنوب به شرق(ورامین به بزرگراه امام علی(ع)) نیز شده است، کاهش بار ترافیک در ساعات اوج تردد، کاهش زمان سفرهای درون شهری و برون شهری و همچنین صرفه جویی در مصرف سوخت را به عنوان مهمترین تاثیرات بهره‌برداری از این پروژه برشمرد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال برای مهم‌ترین بازی خود در نیم‌‌فصل ابزار کافی برای پیاده‌کردن انواع و اقسام حملات را در اختیار دارد.

علاوه‌بر اینکه آبی‌های تهران می‌توانند در این مسابقه به توانایی بازیسازی رضاوند و ماشاریپوف در میانه میدان تکیه کنند، نکونام دو مدافع ملی‌پوش و بسیار آماده این روزهای فوتبال ایران را هم در اختیار دارد.

صالح حردانی و ابوالفضل جلالی که با نمایش چشم‌گیر در لیگ بیست‌وسوم در کنار دعوت شدن به تیم ملی، کمک بسیار زیادی در به دست آمدن جایگاه کنونی استقلال کردند.

این دو بازیکن که در طول این فصل با رفت‌وبرگشت‌های متوالی خود در بازی‌ها جناحین زمین را به تصاحب خود درآوردند، امیدوارند در این بازی هم با دیکته عملکرد خود به مدافعین و وینگرهای تراکتور نمایش قابلی داشته باشند.

حردانی که در مقطعی فول‌بک راست دفاع استقلال هم بود، خیال نکونام را در نبود یامگا راحت کرد و جلالی هم این روزها تنه به تنه ریکاردو آلوز تراکتور، برای کسب عنوان برترین پاسور می‌جنگد تا سرمربی موفق استقلال با خوش‌بینی نسبت به عملکرد این دو بازیکن تیمش را در دیدار روز جمعه هدایت کند.

دیگر خبرها

  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • افتتاح بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در تهران (عکس)
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل