Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی گفت: اید عنان اختیار در دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را کاروانی جوان تر، فهیم تر، آگاه و درس خوانده داخل به عهده بگیرد؛ نباید به گونه ای باشد که سودجوهایی در کاروان مذاکرات ما قرار گیرند، در کارعجله کنیم و قبل از اینکه حریف به برجام عمل کند، ما زودتر آن را اجرایی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی درگفتگو با ناب نیوز با تاکید بر اینکه سیاست خارجی کشور ما باید براساس سیاست های کلی نظام و چشم انداز 20 ساله مشخص شود، گفت: سیاست خارجه جمهوری اسلامی باید براساس عزت، مصلحت و حکمت شکل گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس عنوان کرد: عزت یعنی باید کاری کنیم که وقایعی مانند جده، منا، مسجدالحرام و همچنین مسائلی مانند سرعت کار عجولانه در برجام رخ ندهد؛ باید عزت جمهوری اسلامی ایران را براساس مصالح بلند نظام، حکمت، تدبیر و تدبر طراحی کنیم.

وی اذعان داشت: باید عنان اختیار در دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را کاروانی جوان تر، فهیم تر، آگاه و درس خوانده داخل به عهده بگیرد؛ نباید به گونه ای باشد که سودجوهایی در کاروان مذاکرات ما قرار گیرند، در کارعجله کنیم و قبل از اینکه حریف به برجام عمل کند، ما زودتر آن را اجرایی کنیم.

حجت الاسلام نوروزی اظهار داشت: معتقد هستم دیپلماسی ما در عین اینکه مذاکره کنندگان اختیار زیادی داشتند و اعلام قدرتمندی می کردند اما اینگونه نبود.

وی تاکید کرد: امروز انتظار می رود مصالح کشور را بیشتر درنظر بگیرند و این میسر نیست مگراینکه به نیروهای داخلی خود متکی شویم.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خاطرنشان کرد: به نظر می رسد در دوران جنگ و محاصره های شدید اوایل انقلاب، بیشتر از شرایط حاضر در مذاکرات و پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران موفق بودیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تامین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تامین شد گفت: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، جمشید عین‌بیگی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اعضای دوره فعلی شورای شهر سه سال است که این منصب را عهده‌دار شده‌اند و دو سال پس از آغاز فعالیت شورا، شهردار بجنورد تغییر کرد.

وی افزود: سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس به توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی اختصاص پیدا کرد و ۱۴ اتوبوس تاکنون تحویل داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تأمین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تأمین شد، خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

عین‌بیگی اضافه کرد: در زمینه فرهنگی و به منظور هویت‌بخشی به بجنورد و معرفی مفاخر و مشاهیر شهر، همایش نکوداشت آیت‌الله محمدتقی بجنوردی با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف برگزار شد.

وی گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دانشگاهیان، کمیته مطالعاتی از سوی کمیسیون عمران برگزار شد که اعضای شورا پایبند به تصمیمات آن هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: برگزاری جشن عید غدیر در پارک بش‌قارداش بجنورد با حضور کم‌نظیر مردم در سال گذشته از برنامه‌های شورا بود.

کد خبر 749050

دیگر خبرها

  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود