Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه برنامه ریزی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)در سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هزار ماسوله،جلسه برنامه ریزی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)در سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان پاوه در سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضرین و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: جنبه های مختلف زندگی امام خمینی، شامل رفتار، اندیشه و مبارزات وی همواره الگوی مناسبی برای ما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز ایده پور افزود: اگر در یک دهه گذشته موضوعاتی تنها در چند کشور دنیا مطرح بود و از این علم تنها برای معیشت خود استفاده می کردند، اما امروز در دنیا ثابت کردیم که با بهره گیری از این علم استعداد این کار را برای استقرار مملکتمان داریم و انجام دادیم.

وی گفت: دنیا کشور ایران را به دنبال ان متهم کرد، اما فرزندان این کشور از این اتهام دفاع کردند و امروز این فرزندان همان شاگردان مکتب امام در طول دوران انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: حضور ما در این محفل به این خاطر است که کار ما در برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) یک کار ارزشی است.

وی گفت: امسال به مناسبت همزمان بودن این مراسم در ایام ماه مبارک رمضان، کاروان اعزام به مرقد مطهر ایشان تدارک دیده نشده است اما مراسمی در فراخور شان این شهرستان که از شهرستان های سرآمد کشور است برگزار می کنیم.

فرماندار پاوه گفت: پاوه هم در کلام امام سهم داشت و هم در جمهوری اسلامی نقش داشت و ما هم برای این نقش پاوه در جمهوری اسلامی اهتمام ویژه ای قائل هستیم.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) یک سیاست مدار متعهد و یک شخصیتی بود که امروز باید اندیشه‌های ایشان در ابعاد مختلف جامعه تبیین شود.

سرهنگ بهشتی راد افزود: اگر تفکر و چاره اندیشی امام نبود، مشخص نبود که سرنوشت این مملکت به کجا می رسید و اکنون ما هم حداقل در این حالت که بتوانیم در کمال امنیت به برگزاری جلسه اقدام کنیم، قادر نبودیم.

وی با بیان اینکه رکن اصلی بزگداشت ارتحال حضرت امام مردم هستند گفت: مردم هر ساله در مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) نیز به صورت خودجوش شرکت کرده اند.

وی گفت: قطعا اگر ما بتوانیم آرمان های والای امام خمینی(ره) را به خوبی تبیین کنیم قطعاً پاسداشت از آن حضرت نیز به نیکی محقق خواهد شد.

وی گفت: از تمامی ظرفیت های موجود در شهرستان برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بهره گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ قم، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم بزرگداشت شهدای واقعه جانسوز مدرسه فیضیه در سال ۱۳۴۲ عصر امروز در محل این مدرسه علمیه برگزار شد.   گفتنی است همزمان با بیست و پنجم شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، در دوم فروردین سال ۱۳۴۲، مجلس سوگواری شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله العظمی گلپایگانی در مدرسه فیضیه برگزار شد که عوامل حکومت پهلوی با برهم زدن این مراسم، به ضرب و شتم طلاب و مردم پرداختند و به طرز وحشیانه‌ای طلاب علوم دینی را به شهادت رساندند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم