Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی بیان اینکه سرنوشت انسان نتیجه اخلاق و اعمال خودش است گفت: پیروز واقعی آن است که به خودپرستی و هواپرستی دچار نشود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دومین نشست حلقه‌های صالحین مدیران کل دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: همه انبیاء و اولیاء الهی برای حق و عدل می‌جنگند و عده‌ای به آنان گرایش پیدا می‌کردند اما همین افراد به راه‌های مختلفی می‌رفتند که نشان دهنده تفاوت میان ظاهر و باطنشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انسان‌هایی که تاکنون موحد بودند و در برهه‌ای خاص لغزیدند از ابتدا ذاتشان اینگونه بوده است اما خودشان از آن بی‌خبر بودند افزود: ما نمی‌توانیم باطن انسان را تشخیص دهیم و تنها خداوند است که از آنچه در دل انسان می‌گذرد خبر دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: برخی در بازار دین به دنبال دین واقعی نبودند که این امر یک بیماری سخت و خطرناک است.

عبادی با بیان اینکه باید توجه کنیم که همه آنچه خدا می‌پذیرد دین خالص است تصریح کرد: همه آنچه در انسان وجود دارد از یک غربال می‌گذرد و همه چیز به جز دین خالص از آن بیرون ریخته می‌شود.

وی با بیان اینکه خداوند در سیره کسی دو دل قرار نداده است خاطرنشان کرد: بنابراین وجود دو مهر در عرض هماز محالات عقلانی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کسی که ادعا می‌کند با خدا، پیامبر و حضرت مهدی (عج) است شرط اولش سنخیت است یادآور شد: هر چیزی به سنخ خودش الحاق می‌شود.

عبادی اظهار داشت: از باطل افراد خیلی باید نگران باشیم چراکه آنچه که اصولاً در سرنوشت سر انسان می‌آید نتیجه اخلاق و اعمال خودش است و همچنین وقتی بشر نفسانی می‌شود هر بیماری را می‌پذیرد و این چیز خطرناکی است.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان افزود: در ماه مبارک رمضان شرایط به گونه‌ای است که راه‌هایی به سوی اخلاص باز است و ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اسامی برخی از پادشاهان به ننگ برده می‌شود گفت: ما نباید خود را به ننگ بفروشیم بلکه خداوند برای ما نرخ گذاشته است و نباید خود را ارزان بفروشیم.

عبادی بیان کرد: موفق و پیروز کسی است که در سیر و سلوک به سوی خدا در شرک جلی و خفی به خودپرستی و هواپرستی دچار نشود.

وی تصریح کرد: نباید جز خدا با کسی معامله کنیم چون این مستی و بی‌عقلی است که برخی برای رسیدن به هوای نفسانی هر اشتباهی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند

شاگردان جهان‌نجاتی در تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال در دیدار برابر تاجیکستان با ۵ گل پیروز شدند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر 18 سال ایران و تاجیکستان در تورنمنت کافا برگزار شد که شاگردان جهان‌نجاتی با نتیجه 5 بر صفر پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را مریم دینی (2 بار)، سمیه اسماعیلی (2 بار) و تانیا جهانشاهی به ثمر رساندند. تانیا جهانشاهی بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

دیگر خبرها

  • لرستان| آمریکایی‌ها به آنچه بیان می‌کنند اعتقاد ندارند
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • این ۶ جمله را تنها از افراد با شخصیت واقعی و صادق می شنوید
  • شهید مطهری به واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت
  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند