Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگین وزن کشتی آزاد ایران با تاکید بر این که در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به روی تشک می‌رود گفت: رشته اصلی من کشتی آزاد است.

جابر صادق زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مصوبه شورای فنی کشتی آزاد مبنی بر این که او باید از بین حضور در کشتی آزاد و کشتی پهلوانی و ساحلی، یکی را انتخاب کند، اظهار کرد: رشته اصلی من کشتی آزاد است و دوست دارم در کشتی آزاد به فعالیتم ادامه‌ دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر از شرایط خوبی برخوردار هستم و می‌توانم با کسب تجربه بیشتر به تیم‌ ‌ملی کمک کنم. البته این موضوع به نظر کادرفنی تیم‌ ‌ملی نیز بستگی دارد.

دارنده مدال طلای جوانان جهان در پاسخ به این سوال که آیا در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد شرکت می‌کند یا خیر؟ گفت‌: قطعا در انتخابی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه کشتی می گیرم و آماده‌ام به روی تشک بروم. در حال‌ حاضر نیز در اردوی تیم بیمه رازی هستم تا در لیگ بر روی تشک بروم. پس از این مسابقات خودم را برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم‌ ‌ملی آماده خواهم کرد.

وی در مورد عملکرد ضعیفش در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که باعث انتقادات کادرفنی تیم‌ ‌ملی و اعضای شورای فنی کشتی آزاد شده است، گفت‌: برای اولین بار بود که دوبنده تیم‌ ‌ملی بزرگسالان را در یک رویداد رسمی بر تن می‌کردم، به همین دلیل فشار روحی – روانی زیادی بر روی من بود و با استرس کشتی گرفتم اما مطمئن باشید که در رقابت‌های بعدی جبران خواهم کرد.

دارده دو مدال طلای کشتی پهلوانی جهان افزود: مقابل حریف آذربایجانی، ناداوری شد و این موضوع باعث شد که کشتی از دستم در برود. مطمئنا اگر واقعا داور عملکرد عادلانه ای داشت نتیجه‌ کشتی بهتر از این می‌شد. من می‌توانستم حریفم را شکست دهم، اما کشتی از دستم در رفت. باز خدا را شکر که دستم از مدال کوتاه نماند، اما ان‌شاء‌الله در رقابت‌های بعدی بتوانم جبران مافات کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پنج شبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه گفت: ۳۵ کیلوگرم حسام شمسایی، ۳۸ کیلوگرم امیر محمد امانی، ۴۱ کیلوگرم ماهان نجفی، ۴۴ کیلو امیر عباس امانی، ۴۸ کیلوگرم محمد تقوی، ۵۲ کیلوگرم سبحان صدقی، ۵۷ کیلوگرم پوریا کاظم‌زاده، ۶۲ کیلوگرم عباس دلیرنیا، ۶۸ کیلوگرم مهدی حسین‌زاده، ۷۵ کیلوگرم سید جواد حسینی، ۸۵ کیلوگرم امیر محمد کمالی و ۱۰۰ کیلوگرم عرشیا امانی اعضای تیم استان در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی گفت: مهدی حسین‌زاده کشتی‌گیر شایسته شیروانی موفق شد در وزن ۶۸ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

کد خبر 6095338

دیگر خبرها

  • شیفتگانِ آن عارفِ عاشق/ ایرانیان زیادی مرید و دلبسته امام صادق بودند، از عطار و بایزید بسطامی تا جابر ابن حیان
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور