Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در استان خوزستان گفت: برای دو روز ۱۴ و ۱۵ خردادماه بیش از ۵ هزار برنامه با هدف بزرگداشت ارتحال امام راحل در خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاهواز، حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله سپهررئیس ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در استان خوزستان با آیت‌الله سیدعلی شفیعی، عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار و به تشریح برنامه‌های 14 و 15 خردادماه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در منزل این عالم خوزستان برگزار شد و در آن حجت الاسلام سپهر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات، هدف از این دیدار را ارائه گزارشی از فعالیت و برنامه‌های ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در خوزستان عنوان کرد.

وی با اشاره به این‌که در جهت بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در ایام 14 و 15 خردادماه جلسات متعددی برگزار شده است، بیان کرد: برای این دو روز بیش از 5 هزار برنامه در سطح خوزستان پیش‌بینی شده که با مشارک نهادهای مردمی و دولتی، ادارات و سازمان‌ها در مساجد، مراکز فرهنگی، حسینه و مصلی شهرستان‌ها برگزار می شود.

رئیس ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در استان خوزستان یادآور شد: امسال برای ارتحال امام خمینی(ره) و بزرگداشت 14 و 15 خردادماه باتوجه به تقارت سالگرد با ماه مبارک رمضان اعزام کاروان به حرم مطهر انجام نمی‌شود.

حجت‌الاسلام سپهر با اشاره به این‌که مراسم 14 خردادماه اهواز در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار می‌شود، افزود: این مراسم از ساعت 18 با سخنرانی آیت‌الله محمدحسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) آغاز و تا ساعت 20 ادامه دارد.

به گزارش تسنیم در راستای بزرگداشت ارتحال امام راحل در خوزستان برنامه‌های بسیار متنوعی تدارک دیده شده که از جمله آنها می‌توان به برگزاری جام ورزشی رمضان و امام خمینی(ره)، برپایی ده‌ها نمایشگاه کتاب و عکس، برگزاری کنگره شعر به مناسبت ارتحال امام راحل، برگزاری همایشی با محوریت زنان در اندیشه امام راحل اشاره کرد.

در این دیدار نیز آیت‌الله سیدعلی شفیعی، عضو مجلس خبرگان رهبری با خوش‌آمدگویی و تبریک ماه رمضان به اهمیت والای روزهای 14 و 15 خردادماه در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها و اقدامات برای این دو روز شایسته و در حد آن برگزار شود.

همچنین باتوجه به این‌که بنا است که مراسم روز 15 خردادماه در مسجد آیت‌الله شفیعی برگزار شود این عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن اعلام حمایت و اینکه مسجد را در اختیار ستاد ارتحال امام راحل قرار می‌دهم از حضور خود در این مراسم خبرداد.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۹۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت با اعلام این خبر گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6097864

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم