Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازبیرجند؛به نقل از روابط عمومی صدا وسیمای مرکز خراسان جنوبی ، محمد ثقفی مدیر کل صدا وسیمای مرکز گفت:شبکه استانی سیمای خراسان جنوبی (خاوران)، برای لحظات معنوی افطار، ویژه برنامه ۶۰ دقیقه ای را با عنوان «دعوت» تدارک دیده است.

وی افزود : رویکرد اصلی این ویژه برنامه «رمضان، ماه نزدیکی به خدا و خودسازی تا رسیدن به آرامش و مهربانی» است که شامل دو بخش زنده و ضبطی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ثقفی گفت: میهمانان برنامه افرادی خاص و ویژه از میان اقشار مختلف جامعه هستند که توانسته اند با تکیه بر خداوند به موفقیت هایی دست یابند و حضور خدا را در زندگی خود به خوبی احساس می کنند و از دیگر قسمت های بخش زنده برنامه، قرائت داستانی کوتاه توسط مجری (در همان پلاتوی آغازین) است که علاوه بر مرتبط بودن داستان با موضوع برنامه، حاوی پیامی ارزشمند نیز خواهد بود.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز افزود : کلام آغازین، نامه ای به خدا، گزارش ویژه، زلال بندگی و تصاویر ارسالی از جمله آیتم های متنوعی است که برای برنامه پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد : وله های کوتاه گرافیکی و قرائت پیامک های دریافتی از مخاطبین از دیگر بخش های برنامه خواهد بود.

محمد ثقفی گفت : پخش برنامه از روز اول ماه مبارک رمضان (ششم خرداد) آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت و هم استانی های عزیز می توانند در ساعت 18:45 هر روز بیننده این برنامه از سیمای خاوران باشند.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز افزود:تهیه کنندگی برنامه «دعوت» را احمد نیک فرجام وکارگردانی آن را امین کاشرفی بر عهده دارند و فرشید جعفری مجری برنامه است.

وی گفت: ویژه برنامه «شکوه بندگی» از ساعت 02:45 بامداد نیز همراه روزه داران بیداردل استان است.

محمد ثقفی افزود : این برنامه شامل بخش های مختلفی از جمله تلاوتی از قرآن مجید، یک نکته از این معنی ،کارشناسی موضوعی، ارتباط با شاعران یا مناجات خوان های استانی، ارتباط تلفنی ،نکته های ناب ، وصیت نامه شهدا و دل گفته های باران است.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز گفت:پخش فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی، دعای سحر، اذان، ذکر روز،نماز صبح، ادعیه روزانه ماه مبارک رمضان ، دعای "یا علی و یا عظیم"، حدیث موضوعی، مداحی و مناجات خوانی از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.

وی افزود : پخش ویژه برنامه «شکوه بندگی» در ۳۰ قسمت ۹۰ دقیقه ای، تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

محمد ثقفی با بیان اینکه تهیه کننده و کارگردان برنامه امید واحدی فر است وعلیرضا کوچی اجرای برنامه را برعهده دارد،گفت:شبکه استانی سیمای خراسان جنوبی نیز از فرصت مغتنم و پرفیض و برکت ماه رمضان برای تبيين، تعميق و گسترش قرآن و معارف قرآنی استفاده نموده و تولید و پخش ویژه برنامه«گلشن وحی»را در دستور کار تولید و پخش قرار داده است .

مدیر کل صدا و سیمای مرکزبا بیان اینکه ویژه برنامه «گلشن وحی» به پخش مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان اختصاص دارد، افزود: اين مراسم با حضور جمع کثیری از مردم در محل حرم مطهر امامزاده حسين بن موسي الکاظم (ع) شهرستان طبس برگزار می شود و در هر روز 3 نفر از قاریان برجسته به ترتیل خوانی یک جزء از قرآن کریم ساعت 13:15 خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است این برنامه علاوه بر پخش زنده از سیمای خراسان جنوبی از شبکه مستند پخش می شود.

محمد ثقفی گفت: تهیه کننده برنامه مهدی مودی است و محمد رضا زمانی پور و امین کاشرفی کارگردانی برنامه را برعهده دارند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز افزود : برنامه «نسیم سحر» نیز عنوان ویژه برنامه سحر ماه مبارک رمضان است که هر روز ساعت 2:45 بامداد به مدت 90 دقیقه از رادیو خراسان جنوبی پخش می­شود.

وی گفت: این برنامه دارای بخش­های متنوعی از قبیل : خادمان شب، دعای سحر، کارشناسی احکام، تلفن­ها و پیامک­های مخاطبان و قصه­های قرآنی، مناجات خوانی مداحان استان، کارشناسی موضوعی و غیره است که تلاش می­کند فضای معنوی و روحانی در سحر ماه مبارک رمضان برای مخاطبان رادیو خراسان جنوبی فراهم نماید.

محمد ثقفی افزود:مصطفی باقری نژاد تهیه کننده و فرشید جعفری گوینده برنامه هستند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گفت: «دعوتی» ویژه برنامه افطار ماه مبارک رمضان است که هر روز عصر از ساعت 18:15 به مدت 90 دقیقه از رادیو خراسان جنوبی پخش می­شود. این برنامه دارای بخش­های متنوعی از قبیل: گزارش، داستانک، کارشناسی احکام، نمایش، روزه و سلامت، مسابقه، فرهنگ مردم در ماه رمضان و غیره است.

وی افزود: فرشته بهمن زاده و اکرم صادقی تهیه کنندگان و مسعود حسنی و الهام خزائلی گویندگان برنامه هستند.

محمد ثقفی با بیان اینکه «به سوی خدا» عنوان ویژه برنامه رادیو خراسان جنوبی به مناسبت شبهای قدر است، گفت: این برنامه به طور زنده از ساعت 21 تا یک بامداد در شبهای قدر پخش می­شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز افزود: در این برنامه مراسم شب قدر از قبیل مراسم قرآن به سر و دعای جوشن کبیر به طور مستقیم از اماکن مذهبی شهر بیرجند از جمله مصلی المهدی و حسینیه جماران و غیره به طور زنده پخش خواهد شد.

وی اظهار کرد:تهیه کننده این برنامه معصومه اسماعیل زاده خواهد بود.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، زارع نیا افزود: علاوه بر پلمب ۲ واحد متخلف، ۳۹ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی در طبس تشکیل شد.

وی گفت: در ۷۰ گشت مشترک در طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۹ فقره پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس با اشاره به همزمانی تعطیلات عید با ماه مبارک رمضان و استقبال زیاد مسافران از شهرستان طبس در تعطیلات عید فطر افزود: از ۱۵ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان با نظارت بازرسان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف برگزار شد.

زارع نیا با اشاره به اینکه علاوه بر بازرسی ها، ۷۰ مورد گشت مشترک با اداراه‌های مرتبط برگزار شده است گفت: این میزان گشت مشترک  منجر به ۵۳۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و ۳۹ فقره پرونده‌ی تخلف شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نرخنامه و عدم ارائه فاکتور به ارزش بیش از ۹۰میلیون تومان  شد. 

وی افزود: که پرونده‌های تشکیل شده  برای  رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده و دو واحد نیز با حکم تعزیرات حکومتی پلمب شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس  گفت: در مدت یاد شده ۲۳ مورد گزارش مردمی به صورت حضوری و یا تلفنی اخذ شده که همگی مورد رسیدگی قرار گرفت و شهروندان می توانند برای  گزارش هر گونه تخلف واحد‌های صنفی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان جنوبی
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • «محفل» و «زندگی پس از زندگی»؛ پربازدیدترین برنامه‌های تلوبیون در ماه رمضان