Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@11:39:03 GMT

برپایی نمایشگاه پوستر با محوریت امام خمینی (ره)

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۰۰۵۹۴

همزمان با بیست‌وهشتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) نمایشگاه طراحی پوستر «نشانی آفتاب» در خانه هنرمندان ایران برپا شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، همزمان با بیست وهشتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) نمایشگاه طراحی پوستر با عنوان «نشانی آفتاب» با محوریت شخصیت حضرت امام خمینی (ره) در دو گالری پاییز و میر میران خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه هم‌زمان در نگارخانه‌های ابوالفضل عالی حوزه هنری، و موزه هنرهای معاصر فلسطین افتتاح خواهد شد. همچنین در روزهای۱۴و۱۵خرداد۱۳۹۶این نمایشگاه با همکاری ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) در صحن مرقد مطهر، برپا خوهد شد.

در این نمایشگاه۴۰اثر از علیرضا پوراکبری، مهدی حاجی محمدی، علیرضا حصارکی، محمد خزایی، محمدرضا دوست محمدی، یونس رجبی، سید حمید شریفی ، محمدصابر شیخ رضایی، محمد صمدی، مجید قادری، احمد قلی زاده، حامد مغروری، مسعود نجابتی و حسین یوزباشی به نمایش گذاشته شده است.

این فعالیت هنری به نمایشگاه گردانی حسین یوزباشی و مدیریت هنری سید حمید شریفی و با همکاری هیئت فاطمه الزهرا، دفتر هنرهای تجسمی پایداری، مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، خانه هنرمندان ایران، موزه هنرهای معاصر فلسطین، اداره کل تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون راوی هنر و اندیشه، پایگاه بسیج شهید آوینی و ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) اجرا می‌شود.

این نمایشگاه تا سیزدهم خرداد در خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه مندان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد

اردوان محمودیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای یکی از جشنواره‌های خلاق فیلم‌سازی است که هر سال از سوی حوزه هنری کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: فیلم ۱۰۰ هویت کامل یک فیلم مستقل را دارد و گروهی حرفه‌ای با طرح و ایده ابتدایی و موجز شروع به ساخت آن می‌کنند و این شکل از فیلم‌سازی در جهان امروز و فضایی مجازی با استقبال خوب مخاطبان نیز روبه رو است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری درباره فراخوان منتشر شده حمایت از آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای ادامه داد: حوزه هنری کشور به عنوان پیشگام در فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای و به منظور حمایت از ایده‌های فیلم‌سازان استان در این شیوه فیلم‌سازی فراخوان حمایت از آثار ۱۰۰ داستانی را برای فیلم‌سازان استان منتشر کرده است.

به گفته محمودیان خانواده ایرانی (بحران جمعیت_ فرزندآوری)، مادری مهم‌ترین شغل (نقش زن در خانواده و اجتماع)، نقش پدر و مادر در تربیت فرزندان، تفاوت جهان اعضای خانواده آسیب خانواده جزیره‌ایی، بحران نظام ارزشی نوجوانان و جوانان نسل جدید، زندگی در عصر دیجیتال از جمله موضوعاتی پیشنهادی برای تولید آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌سازان چهارمحال و بختیاری می‌توانند فیلمنامه‌های خود را تا تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ به واحد هنرهای تصویری حوزه هنری ارسال نمایند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فراخوان می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۹۵۱۵۳۲۰ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 6094034

دیگر خبرها

  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز