Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مطالبات مردم اردبیل در بخش‌های مختلف اولویت‌بندی می‌شود تا براساس ضرورت این مطالبات توسط دستگاه‌های مربوطه با پیگیری‌های اعضای شورای شهر اردبیل اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،‌ حبیب فتحی با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در اردبیل اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اساسی در شورای اسلامی شهر اردبیل اولویت‌بندی مطالبات مردم است که این مطالبات در محلات و مناطق مختلف اردبیل اولویت‌بندی می‌شود و براساس ضرورت با پیگیری‌های اعضای شورای شهر توسط مسئولان مربوطه این مطالبات اجرایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هر دو ماه یک بار در مناطق و محلات مختلف اردبیل حضور خواهم داشت، افزود: از نزدیک مشکلات مردم این مناطق را مورد بررسی قرار می‌دهم و مطالبات این عزیزان را اولویت‌بندی کرده و برای اجرایی شدن تمام تلاش خود را به‌کار خواهم گرفت که در این زمینه مسئولان مربوطه نیز رسالتی بسیار خطیر دارند.

نماینده منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: اردبیل ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش فرهنگی، تاریخی، گردشگری، اجتماعی و اقتصادی دارد و باید این بخش‌ها توسط کمیسیون‌های مربوطه با جدیت مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند تا بتوانیم به طور همه‌جانبه این ظرفیت‌ها را در اردبیل شکوفا دهیم.

فتحی تصریح کرد: اردبیل ظرفیت‌های غنی و فراوانی در تمامی حوزه‌ها دارد که متاسفانه این ظرفیت‌ها در گذشته آن چنان که باید احیا نشده و اعضای جدید شورای شهر اردبیل تمام تلاش خود را برای احیای این پتانسیل‌ها به‌کار گرفتند.

مردم اردبیل برنده واقعی انتخابات 96 بودند

نماینده منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مردم ولایتمدار اردبیل با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رای حماسه بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند و بی‌شک برنده واقعی انتخابات 29 اردیبهشت 96 ملت غیور کشورمان بودند که با حضور حماسی خود نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به یاس تبدیل کردند.

فتحی بیان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرموده بودند حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای یک اولویت اساسی است و مردم اردبیل با تاسی از فرمان ولایت فقیه حماسه بزرگی خلق کرده و نشان دادند که اردبیلی‌ها همواره در صحنه‌های حساس کشور پیشگام هستند.

وی افزود: ترکیب جدید اعضای شورای شهر متشکل از افراد کاردان و تحصیل‌کرده است و بی‌شک در این دوره اعضای شورای شهر اردبیل دغدغه‌هایشان حل مشکلات مردم در بخش‌های مختلف خواهد بود که همگان در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرند.

نماینده منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به اینکه بنده بیش از 18 سال سابقه خدمت در رسانه ملی به عنوان خبرنگار و تهیه کننده را در کارنامه خود دارم‌گفت: همیشه در انتخابات به عنوان پوشش‌ دهنده حضور یافتم ولی امسال قسمت شد به صورت ستادی فعالیت کنم و از اینکه توانستم اعتماد مردم را جلب کنم خوشحال هستم و بی‌شک این اعتماد از سوی من بی‌جواب نخواهند ماند.

فتحی ادامه داد: امسال باتوجه به پوشش همه‌جانبه رسانه ملی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و در کنار آنها فضاهای مجازی شور و حال خاصی در روند انتخابات ایجاد کردند و این تریبون‌ها باعث شد تا شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم که این یک سرمایه عظیم برای کشور بود.

منتخب شورای شهر اردبیل با بیان اینکه من سال‌ها به عنوان خبرنگار و تهیه کننده از نزدیک در جریان مشکلات و آسیب‌های اجتماعی منطقه قرار داشتمافزود: من برای خدمت آمده‌ام چرا که مردم اردبیل لیاقت بسیار بالایی دارند و این ملت حق دارند تا از خدمات و رفاه کامل برخوردار شوند.

فتحی بیان کرد: من سال‌ها با تولید سریال‌های تلوزیونی و بحث و بررسی آسیب‌های اجتماعی تلاش و فعالیت کرده و با بسیاری از این مشکلات و آسیب‌های منطقه آشنا هستم که برای حل این مشکلات و معضلات اجتماعی با استفاده از ظرفیت مشاوران متخصص و تفکر خود برنامه‌ای اساسی دارم.

وی تصریح کرد: من در بین تهیه کنندگان مراکز استان‌ها جزو تهیه کنندگان برتر کشور شناخته شدم و به نوعی تحلیل‌گر اجتماعی هستم که مدتها برای بررسی معضلات اجتماعی در اردبیل وقت صرف کرده‌ام.

هویت فرهنگی و معماری ایرانی اسلامی در اردبیل تبیین می‌شود

نماینده منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به اینکه هویت فرهنگی و معماری ایرانی اسلامی باید به صورت همه‌جانبه در اردبیل تبیین شود، گفت: اردبیل شهری با جاذبه‌های ناب تاریخی بوده که نیاز است هویت فرهنگی این شهر برای همگان تبیین شود.

فتحی با اشاره به اینکه باید در ساخت و سازهای شهری به هویت فرهنگ و تاریخ اردبیل توجه ویژه‌ای شود، افزود: نیاز است برای جذب گردشگران داخلی و خارجی زیرساختهای اساسی فراهم شود که از جمله این زیرساختها استانداردسازی مراکز تفریحی، ‌گردشگری، خیابانها و مراکز تاریخی است که برای این امر برنامه‌ریزی اساسی مدنظر است.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروز شاهد این هستیم که طلاق، ‌خشونت، اعتیاد و بسیاری دیگر از آسیبهای اجتماعی در جامعه رو به افزایش است که برای کاهش این آسیبها برنامه‌ریزی مدون و اساسی لازم بوده و باید مسئولان فرهنگی نیز در همین زمینه پیشگام باشند و مسلما اعضای شورای شهر اردبیل نیز به عنوان خدمتگزار مردم برای کاهش این معضلات تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

نماینده منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در اردبیل سنن و آئین‌هایی وجود دارد که اگر بتوانیم این آیین‌ها را احیا کنیم بی‌شک علاوه بر اینکه شور و نشاط خاصی در جامعه ایجاد خواهد شد همین موضوع نقش بسیاری در جذب گردشگران داخلی و خارجی و کسب درآمد شهری خواهد داشت.

فتحی افزود: حوزه فرهنگ و جامعه شناسی از اولویت اساسی در راستای مدیریت و دخالت در امور شهری است که در این زمینه باید سرمایه‌گذاری‌های کلان انجام گیرد تا بتوانیم اردبیل را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

وی اظهار کرد: من با شعار دو قدم تا صبح اردبیل به میدان آمده‌ام و در واژه صبح همه چیز از حرکت و نشاط و کار و تلاش گرفته تا پویندگی و پیشرفت معنا می‌شود که برای تحقق این شعار و در نهایت توسعه و پیشرفت اردبیل تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم.

ساماندهی حمل و نقل درون شهری مطالبه اصلی مردم اردبیل

نماینده منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار داشت: بنده در بازدیدها و دیداری که با مردم اردبیل داشتم خواسته‌های آنها بودم که در این زمینه مهمترین مطالبه همین مردم ساماندهی حمل و نقل درون شهری است که برای تحقق این امر برنامه‌ریزی هدفمند و منسجمی را مبنای کار خود قرار دادم.

فتحی با بیان اینکه هم‌اکنون در اردبیل شاهد معضل ترافیک و مشکلاتی در حوزه حمل و نقل هستیم، افزود: نیاز است با استفاده از ظرفیت مشاوران تخصصی این مشکلات را مورد ارزیابی قرار داده و راهکار اساسی ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: شورای شهر اردبیل نباید به هیچ وجه به بحث سیاسی وارد شود چرا که بی‌شک همانند دوره‌های قبلی اگر این اتفاق بیفتد هم خود شورا خسارت خواهد دید و هم مردم اردبیل در این زمینه ضرر می‌کنند.

نماینده منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: شورای شهر اردبیل باید از مردم و برای مردم باشد و به دور از بحث‌های سیاسی تنها برای خدمت به مردم فکر کند که بی‌شک این امر محبوبیت و مقبولیت اعضای شورا را به دنبال دارد.

شورای شهر به شهردار برنامه ارائه می‌دهد

نماینده منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به اینکه شورای شهر اردبیل به شهردار برنامه مدون و هدفمند ارائه می‌دهد، افزود: شورای شهر با انجام این کار می‌خواهد ببیند تا شهردار توانایی اجرایی و تحقق این برنامه‌ها را دارد؟

فتحی تصریح کرد: در گذشته و دوره‌های قبلی شهردار برنامه‌های خود را به شورای شهر ارائه می‌داد که به نظر من این امر صحیح نبوده چرا که شورای شهر باید برنامه هدفمند خود را که راسا و در وهله اول مطالبات مردم است را شناسایی و برای اجرا به شهرداری‌ها ارائه دهد.

وی افزود: شهردار باید علاوه بر تخصص در حوزه عمران و شهرسازی فردی متخصص، کاردان، کاربلد در دیگر حوزه های شهری باشد و بتواند با شجاعت و درایت مشکلات شهر را شناسایی کرده و برای حل این معضلات و مشکلات با استفاده از راهکارهای اساسی اقدامات عملی انجام دهد.

نماینده منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا شهرداری که برای منطقه انتخاب می‌شود فردی کاردان و کاربلد باشد و بتواند به دور از حاشیه‌های مختلف برای توسعه و پیشرفت منطقه گام بردارد.

فتحی ادامه داد: نام‌گذاری محلات و خیابانها نیز باید باتوجه به هویت تاریخ اردبیل انجام گیرد که این امر نیاز ضروری است و نیز مدیریت شهری یک مقوله اساسی بوده که عدم توسعه اردبیل و عقب ماندگی در بخشهای مختلف مربوط به مدیریت نامناسب است که در همین رابطه همگان مصمم هستیم بتوانیم با مدیریت شهری هدفمند اردبیل را در مسیر توسعه قرار دهیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان استانی اظهار کرد: وحدت و همدلی مبنای اساسی اعضای جدید شورای شهر اردبیل است که برای پیشرفت و توسعه منطقه علاوه بر وحدت و همدلی مسئولان و اعضای شورای شهر نیاز به همکاری همه‌جانبه رسانه‌ها، صدا و سیما و خبرگزاری‌ها داریم که این یک ظرفیت بسیار بالاست.

گفت‌وگو از اکبر رزمی

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با کادر مراکز بهداشت اردبیل اظهار کرد: با توجه به سرانه پایین فضاهای درمانی و بهداشتی در اردبیل توسعه آن‌ها در اولویت برنتمه‌ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه چندین پروژه در این راستا در دست اجرا است، گفت: بیمارستان نجف‌زاده یکی از این پروژه‌ها است که در حال حاضر پیشرفت خوبی را در این پروژه شاهد هستیم.

فرماندار شهرستان اردبیل ادامه داد: با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان اردبیل برداشته می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه‌ها به مساُئل اقتصادی گره خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال در حال اجرا است.

وی با اشاره به حمایت از سرمایه‌کذاران برای توسعه و عمران اردبیل خاطرنشان کرد: در این راستا روند سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

کد خبر 6088396

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند