Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فرجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با شمالی شدن جریانات شاهد کاهش دما در سطح سیستان و بلوچستان هستیم که این روند در نیمه جنوبی تا 2 روز آینده و در نیمه شمالی تا فردا تداوم دارد.
وی گفت: همچنین وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در برخی نقاط مستعد توفان که از روز گذشته در نیمه شمالی استان آغاز شده تا فردا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در شبانه روز گذشته حداکثر سرعت وزش باد در شمال سیستان و بلوچستان به 90 کیلومتر بر ساعت رسید که دید افقی را در منطقه تا 900 متر کاهش داد.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حداقل دمای هوای استان در شبانه روز گذشته با 18 درجه سانتیگراد مربوط به زاهدان و حداکثر دما با 53 درجه به راسک مرکز شهرستان سرباز در جنوب استان اختصاص داشت.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که امکان دارد همزمان چندین پدیده از جمله طوفان، بارندگی، سیل، خشکسالی و مواج شدن دریا را تجربه کند.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران از امشب در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:از امشب سامانه ی بارشی به جو منطقه وارد می شود که تا روز سه شنبه هجدم اردیبهشت بر آسمان لرستان فعال خواهد بود.
بهمن محمدی مقدم افزود:در این مدت برای مناطق مختلف استان بارش باران گاهی رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه‌ای و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
به گفته کارشناس هواشناسی استان،آبگرفتگی معابر عمومی ،سیلابی شدن مسیل ها و اختلال در تردد جاده ای از مخاطرات این شرایط جوی در استان خواهد بود.
برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق به ویژه مناطق غربی و مرکزی استان احتمال غبار آلود بودن هوا و کاهش میدان دید افقی دور از انتظار نیست
در ۲۴ ساعت گذشته پلدختر با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشتر، الیگودرز و ازنا با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماما اولین نوازشگر جسم پاک نوزاد است
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • سیستان و بلوچستان توانمند در استقرار صنایع نیروگاهی
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد