Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان،حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان امروز چهارشنبه، دهم خردادماه در جلسه‌ ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: همه مردم باید یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) را زنده نگه دارند این در حالی‌است که ماه خرداد یادآور حادثه‌های بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همه ساله در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) تعدادی از مردم لرستان به مراسم ارتحال حضرت امام در تهران اعزام می‌شدند لذا با توجه به تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان این برنامه امسال برگزار نمی‌شود.
خجسته‌پور اضافه کرد: ما همه ساله در سطح استان مراسم بزرگداشت حضرت امام(ره)را برگزار می‌کنیم و با توجه به این‌که امسال تمام مردم در استان حضور دارند باید مراسم باشکوه بیشتری برگزار شود.
یادآور می‎شود، در این جلسه مقرر شد که مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء در مصلای الغدیر برگزار شود که در این راستا سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان چهار هزار پرس غذای افطاری بین شرکت‌کنندگان در این مراسم توزیع کند.
مسئولیت کمیته برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام به صدا و سیمای مرکز لرستان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، ستاد برگزاری نماز جمعه، شهرداری، استانداری، و آموزش و پرورش لرستان واگذار شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد

ب‌ه گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) در حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (علیه السلام) شهرستان پیشوا برگزار شد.‌

بر اساس این گزارش مراسم باشکوه عزاداری سالروز شهادت صادق آل محمد (ع) با سخنرانی حجت الاسلام حسینی و مداحی کربلایی حسن حامدی و با حضور حجت الاسلام حسینی میرامینی امام جمعه و سرگرد علیدوستی جانشین فرمانده سپاه و مردم مؤمن و دوستدار اهل بیت (ع) و هیأت‌های مذهبی شهرستان پیشوا در مصلی حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

کد خبر 6096500

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • لرستان؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد