Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:53:23 GMT

بازی دو سر برد طاهری/ وزارت ورزش در وضعیت آچمز!

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۰۲۷۱۱

بازی دو سر برد طاهری/ وزارت ورزش در وضعیت آچمز!

سرپرست باشگاه پرسپولیس زمان درستی را برای مشخص شدن تکلیفش از سوی وزارت ورزش انتخاب کرده و به نظر می رسد یک بازی دو سر برد را پیش خواهد برد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که برخی تصور می کردند بعد از باخت شش بر یک استقلال این افتخاریاست که روی صندلی لرزان نشسته و ممکن است وادارش کنند به استعفا، این علی اکبر طاهری بود که پس از قهرمانی در لیگ برتر و صعود به ۸ تیم برتر آسیا از وزارت ورزش خواست که تکلیفش را روشن کند که می توان این درخواست را به همان استعفای شفاهی هم شبیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه یک مدیر و یا مربی بداند چه زمانی باید از روی صندلی خود بلند شود یکی از مهمترین موضوع هایی است که در زمینه مدیریت در دنیا مطرح است. در واقع زمان بلند شدن از روی صندلی مهمتر از ماندن تا آخرین روزهاست.

علی اکبر طاهری از مدیریت پرسپولیس استعفا کرد، این خبر البته جدید نیست در واقع به دلیل وجود اختلاف هایی که بین وزارت ورزش و جوانان با علی اکبر طاهری در مورد برخی موضوع ها از جمله اسپانسر وجود دارد طاهری در خواست کرده بود که تکلیفش را روشن کنند.

این استعفا در دید اول تاکتیکی محسوب می شود به ویژه آنکه اصلا استعفای کتبی در کار نیست که وزارت ورزش بتواند آن را قبول کند یا نکند. اما اگر استعفای کتبی هم نوشته شود در واقع باید گفت طاهری زمان درستی را برای بلند شدن از روی صندلی به دلیلی محکم پیدا کرده و در صورت موافقت با استعفای این مدیر در واقع طاهری برنده این بازی خواهد بود چرا که پرونده ژوزه مانوئل و دستیارانش در راه است و به این ترتیب پرسپولیس و طاهری برای ایستادن روی زانوها به کوهی از پول آن هم به یک باره نیاز دارند که حتی در صورت جور کردن این پول و پرداخت به موقع آن این اتفاق به شدت پرسپولیس را برای سال آینده در تنگنا قرار خواهد داد.

در واقع طاهری اگر بخواهد همین امروز از بحران آینده فرار کند و خاطره و کارنامه خوبی از خود به جا بگذارد هم کار بدی برای خودش انجام نداده چون خاطره مدیریت او از وی یک آلترناتیو همیشگی برای مدیران پرسپولیس خواهد ساخت و دیر یا زود احتمالا به این پست برخواهد گشت.

اگر هم این استعفای تاکتیکی با عقب نشینی وزارت ورزش تمام شود و طاهری بماند همان اسپانسر و مسیری را طی خواهد کرد که خودش روی آن برنامه ریزی کرده است. به هر حال برنده این استعفا طاهری است و این همان زمان درست برای نیم خیز شدن از روی صندلی اتمی مدیریت پرسپولیس است. طاهری زمان درست را انتخاب کرده است باید دید وزارت ورزش در پی این دست به مهره شدن طاهری چه تصمیمی می گیرد و کدام مهره را حرکت می دهد تا از این وضعیت آچمز خلاص شود؟

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمد شروین اسبقیان در حاشیه نشست در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان کرد:  پرسپولیس و استقلال واگذار شدند و تکلیف هیئت مدیره را شرکت‌ها مشخص می‌کنند. وزارت ورزش نیز بر روند اداره باشگاه‌ها نظارت و آنها را حمایت می‌کند.

او در مورد تعیین مدیرعامل دو باشگاه سرخابی گفت: زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه تعیین شد، مدیرعامل‌ها را مشخص می‌کنند و وزارت ورزش دیگر نقشی ندارد. وزارت ورزش به لحاظ صلاحیت فردی نظارت می‌کند و انتخاب مدیرعامل‌ها در اختیار باشگاه‌ها است.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است بعد از پایان فصل، مالکان اصلی تغییرات عمده‌ای در بحث هیئت مدیره ندارند، آیا چنین چیزی را تایید می‌کنید؟ عنوان کرد: این را باید از صاحبان جدید بپرسید و اگر صحبتی شده من در جریان نیستم.

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس