Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:49:34 GMT

یکی از ابزارهای فرماندهی مطلوب، تقویت بعد معنوی است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۰۲۸۲۶

یکی از ابزارهای فرماندهی مطلوب، تقویت بعد معنوی است

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در دومین همایش الگوی مطلوب فرماندهی در چشم انداز تمدن نوین اسلامی 1404 که در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، گفت: ماه رمضان بهترین ماه برای فراهم آوردن زمینه خداجویی، خدا باوری و تعمیق این حس در نهاد هر شخصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده اند:« ارتش ما امروز یک ارتش متدین است» افزود: تدین باید هم در ظاهر یک فرد نظامی ظهور و بروز داشته باشد و هم در باطن او چرا که دوران حکومت حضرت مهدی(عج) دوران تبلور اعتقادات و تکاثر معنویات است و زمینه سازان ظهور امام زمان(عج) عاملان به دین و شریعت هستند.
جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه به بیان ویژگی های اخلاقی یک فرمانده نظامی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از جلوه های معنویت، ارتباط سالم و درست اخلاقی بین فرماندهان و زیر دستان است که باید انجام پذیرد. یک فرمانده باید اخلاق داشته باشد و اخلاق معنوی را در بین رده های پایین تر گسترش دهد.
امیر سرتیپ پوردستان با الگو دانستن نامه امام علی(ع) به مالک اشتر برای فرماندهان، یکی دیگر از ویژگی های اخلاقی یک فرمانده نظامی را رأفت قلب دانست و گفت: سفارش امام علی(ع) به مالک اشتر این بود که ای مالک به فکر زیر دستان خود باش و برای آسایش آنها تلاش کن.
وی در پایان ویژگی های دیگر یک فرمانده نظامی را بیان خوب و مستدل و منطقی عنوان کرد و افزود: یک فرمانده باید خوب صحبت کند با منطق و دلیل و برهان حرف بزند و در برخورد با افراد کرامت انسانی را رعایت کند.
اجتمام(1)**7029 ** 1569**تنظیم: فرهاد شرف پور **انتشار: علی حبیبی
برای آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۰۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت:حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • عملیات «کرم ابوسالم» کدام فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد؟
  • مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • امام جعفر صادق(ع) بر تمام امت اسلامی حق دارند
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)